Wednesday 30 October 2013

星洲辣椒螃蟹, 泰式風味粉絲蟹煲 (附做法)

囝囝星期一考完最後一科, 終於可以鬆一口氣.

整整一個月, 家裏各人的情緒都很緊繃. 大仔考試, 我什麽都不能做, 沒心情煮飯, 連運動都沒做. 連細佬都因為哥哥哥的考試而不可以看電視, 偶而還變成Daddy的出氣袋.

星期一考的是科學, 週末Daddy搶着陪温習, 我也樂得清閒.

細佬說想吃蟹, 還要是辣椒蟹.  見超市有特價, 買了兩隻, 共800g.

這就是辣椒螃蟹了, 囝囝們大愛,這餐飯食得好快.


怕囝囝們怕辣, 所以另一隻蟹用來煮粉絲蟹煲, 很香的香茅和檸檬葉味.  粉絲更是精華所來, 把蟹的鮮味都吸收了.



起初很懷疑囝囝們只是隨口說, 他們平常不吃辣的嘛, 但他們堅持可以.  OK, 買一包現成醬.  超市只有兩個牌子, 這包份量較細, 做特價, 就試試吧. 一包可以煮400g的蟹, 剛好煮一隻.  第一次買這牌子, 不太辣, 甜味較重, 應該是要迎合外國人口味.  包裝背面有日文的, 大概是出口到外國, 怕外國人不能吃太辣.  其實還可以, 不過我還是較喜歡廣祥泰的.

 
兩隻中等size的蟹, 盛惠S$14, 自己煮真的比外面吃便宜好多倍呀! 我還會用刷來把蟹身上的泥和污垢刷走, 外面餐廳絶不會那麽清潔. 每逢煮蟹都自我親自出手的, 姐姐看到蟹就會走開, 劏蟹, 清潔, 煮都是我一手包辦的.




辣椒螃蟹做法

粉絲蟹煲的做法和之前的粉絲蝦煲差不多, 只是蟹要煮久一點以確保全熟. 所以粉絲不用浸得太軟, 最好能用爽口粉絲.  我這次用的是韓國粉絲, 要先用熱水煮過的, 所以我煮至中間還有一點硬就撈起來, 蟹熟時粉絲就剛剛好夠軟, 但又不會變糊. 


24 comments:

  1. 我又愛辣, 又愛蟹, 啱晒我

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁你都煮嚟食啦, 辣蟹好開胃又惹味.

      Delete
  2. 兩種做法, 各有各美味, 好想食呀!

    ReplyDelete
  3. 姐姐看到蟹就會走開>> 咁佢食唔食架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 印尼姐姐就唔敢劏唔敢煮, 但就超鐘意食. 新嚟的緬甸姐姐直頭嚇到彈開, 海鮮類除咗魚(只限煎或炸), 魷魚同蝦佢食, 其他貝殼類佢都唔食.

      Delete
  4. 個星洲辣椒螃蟹賣相好good呀

    ReplyDelete
  5. 好叻叻呀!你會劏蟹煮蟹!我會跟住你家的姐姐走人囉!

    ReplyDelete
  6. 很少小孩子愛辣的,2個仔好勁喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈, 佢哋其實係唔食啲汁架, 佢哋都撥走晒啲汁先食. 而且大人會幫佢哋拆肉, 所以基本上只係會沾到極少量的辣汁, 同飯一齊食唔會覺辣. 我諗佢哋兩個只係覺得食得辣好叻所以先堅持食啫.

      Delete
  7. we share the same kind of thoughts, i prefer to eat all kind of seafood at home. :) kit from vancouver

    we share the same kind of thoughts about eating seafood. :)

    kit from vancouver



    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for visiting. Eating seafood at home is not only more economical, it's definitely more hygienic.

      Delete
  8. 難得小朋友鍾意食蟹, 其實都幾多功夫煮架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係劏蟹洗蟹麻煩啫, 煮就幾簡單.

      Delete
  9. 辣椒蟹, 我至愛,但自己唔識整,下下都是出外食!
    自家整,真抵食!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我用現成醬好易整架咋, 只係劏蟹洗蟹麻煩啲啫. 但自己整經濟啲又衛生啲. 外面食既邊會慢慢刷洗, 蟹身其實好多泥架, 有時我喺外面色都會諗唔知食咗幾多污糟嘢落肚.

      Delete
    2. 你個緬甸姐姐掂唔掂? 溝通有無問題?我朋友嗰個,一星期就頂佢唔順,又溝通唔到,唯有轉番印佣。

      Delete
    3. 我個緬甸姐姐OK喎, 講到流利英文, 亦識睇英文, 連中文都識講少少. 佢之前喺呢邊做過兩年, 所以溝通冇問題, 做嘢都算OK, 只係佢以前唔駛煮飯, 所以唔識煮, 要慢慢學, 但嚟咗三個月都依可以自己煮到一餐既. 我請工人都係請喺呢邊做過既, fresh既印, 緬, 菲我都唔敢請, 因為我屋企冇老人家幫手睇, 日頭就只得工人同囝囝哋, 所以一定要個熟悉新加坡, 同可以自己做到決定的工人囉. Fresh 既乜都唔識, 我又要返工, 點睇得咁多.

      Delete
  10. Replies
    1. 辣辣哋係好惹味的, 啲汁用嚟撈飯點麵包食都好正架.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...