Friday 18 July 2014

病人餐 - 蠔豉魚片粥, 素炒烏冬

今朝起身就聽到馬航出事的消息, 好震驚.  開始還以為是惡作戲, 還是有關於之前消失那班機,怎麽又是馬航?

祈願世界和平, 願主安慰死難者家屬.

今朝哥哥起身仍然發燒, 還是不能上學.  想不到他還很有責任感, 昨晚自發地寫email問班主任教了什麽和有什麽功課.

因為哥哥發燒喉嚨痛, 昨晚就特地煮粥給他, 我們一家也陪着食粥. 下午打電話叫姐姐先用蠔豉和瑤柱來煲粥底, 我放工才去買魚肉.  今次買了兩大塊生魚和鯛魚肉, 啖啖都是魚肉.

哥哥知道晚餐食粥, 嘴扁扁不肯吃.  細佬則歡天喜地, 因為他最愛吃粥,特別是蠔豉粥.  Daddy也最討厭吃粥, 但昨晚也說: "好啊! 粥好吃, 我喜歡!". 雖然是很假, 但總算盡力配合.

但哥哥最後都還是不肯吃粥, 一口都沒吃, 浪費我的心血.  不過, 還好有細佬大力捧場, 很快地吃了一大碗, 還一直讚好味.

早知道哥哥不喜歡粥, 所以也炒了一小碟的烏冬.  姐姐之前已洗好小棠菜, 我就拿出一點菜梗切絲, 加上一包菇菇, 和烏冬炒在一起, 調味也只是蠔油, 生抽, 老抽和糖. 雖然是齋炒, 但效果出奇地好, 細佬又是大力捧場, 吃了好多哩.
本來煮給哥哥的病人餐, 變成了細佬的美味晚餐.

20 comments:

  1. 我昨晚聽到,以為係假新聞,真係好慘呀。

    ReplyDelete
  2. 又係馬航,上次嗰架都未揾到,又跌一架落嚟,好惨情呀。
    我屋企煲粥無人吼架。

    ReplyDelete
  3. 點估到會炸架民航機

    ReplyDelete
    Replies
    1. 啲人無睇清楚, 見飛機就射啩.

      Delete
  4. 我估唔到上次架機揾唔到,又咁多疑點,仲有咁多人搭馬航

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無人會預到馬航今年會咁黑仔既.

      Delete
  5. 馬航真黑仔呀,希望唔好再有戰爭,累及無辜
    哥哥點解咁怕食粥,其實佢有冇胃口食飯呀?可以食飯架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢病以嚟都無乜胃口. 佢由細到大都唔鐘意食粥架, 同佢Daddy一樣, 唔明點解.

      Delete
  6. 我都怕食粥. 病時寧願餓都唔食.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你同我仔咁啱key既. 我覺得粥好食噃.

      Delete
  7. Replies
    1. 佢哋兩個啲口味係好極端架.

      Delete
  8. 係...都唔知真係流彈, 定係有D野... 邊有咁巧合, 又係佢?!?! 只係知道D乘客好無辜...
    哈哈... 我都太喜歡食粥... >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗰邊立立亂, 都唔知發生咩事, 只係知啲乘客好無辜. 我都鐘意食粥架.

      Delete
  9. 唉~馬航單嘢真係慘....
    馬航一年2單..賠都賠死~~死者同死者家庭真陰公~

    ReplyDelete
  10. 好彩有細佬做捧場客! 相信哥哥現已好番!
    我都好喜歡食粥,你煮的粥好好料啊!
    RIP to MH17 所有人!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 特登落多啲料等哥哥肯食嘛,點知都係唔食。

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...