Thursday 17 July 2014

愛心便當 - 肉醬意粉

昨晚煮了一煲肉醬給囝囝今日做午餐, 邊煮囝囝們邊說好香好想吃.

囝囝們最愛吃意粉, 但只愛茄汁的, 白汁, 芝士,忌廉汁的都不喜歡.

今早只需翻熱肉醬, 烚意粉和幾條青豆, 愛心便當很快就攪定了. 意粉加點橄欖油以防黏在一起, 肉醬放入保温壼, 要吃時把肉醬倒入意粉裏就可以了.  這樣吃午餐時肉醬仍熱(温), 意粉也不會因被浸在醬內太久而變糊. 下圖是真正食時組合後的樣子.



把食物盒和保温壼入袋後, 就去叫囝囝着鞋去門.  囝囝苦口苦面坐在梳化上, 說整晚沒睡好, 頭痛.  我以為他只是不夠睡, 只叫他在校巴上睡一下, 就讓姐姐帶他下樓了.

之後告訴Daddy, 他今天很聰明的意識到有問題, 立刻下樓去看囝囝, 發現他原來在發燒, 還燒到38.7度.  我這個糊塗媽咪居然沒發現!

所以早上請了半天假帶他去看醫生, 原來他喉嚨發炎, 醫生給了兩日病假.

那早上的便當就由我來吃, 順便可以親自試試囝囝每次帶飯時便當的味道和是否還熱. 結論是這個保温壼保温能力不錯, 肉醬仍然熱, 混在凍了的意粉肉整體仍然是暖的, 味道依然OK.


14 comments:

  1. A lot of people are sick these few months, rest of family better take Vit C too. I am also packing dinner for Babe Dearest for her dinners at office because she works so late (and after maid goes home for a month, I don't have to wait for her to eat at 10 then wash up).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Packing food to office is easier because she can heat it up in the microwave. It's tricky to pack lunch to school. I have to think of food that will still taste reasonable when cold.

      Delete
  2. Replies
    1. 佢啱啱沖完涼所以頭腦好清醒, 我就仲未瞓醒.

      Delete
  3. 我也只愛吃番茄汁,囝囝好D嘛?

    ReplyDelete
  4. 囝囝發燒都肯起身梳洗,你梗係唔為意,好彩Daddy醒目。
    你啲愛心便當充满愛心,咁早起身又咁好心思,餐餐都唔同。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 每次諗煮咩俾佢帶都好頭痛.

      Delete
  5. 可能係你要準備食物,冇為意啫.

    ReplyDelete
  6. 仔仔好番未呀。 我唔識煮肉醬意粉,D肉醬煮得唔綿,請問有甚麼秘訣?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢好番晒啦, 多謝關心. 我都唔知有咩秘訣, 我咁多年都係用同一個煮法, 以後寫個食譜出嚟俾你compare睇下有咩分別.

      Delete
  7. 我同你仔仔一樣~都係只愛茄汁~哈~其他口味都麻麻哋~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我細個係啱啱相反架, 只鐘意食白汁, 唔鐘意茄汁, 但大個咗知道白汁係點整後就覺得好肥, 依家都係煮茄汁多.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...