Tuesday 1 July 2014

慳家之作 - 自製OSIM按摩器套

用了幾年的OSIM urelax 的膠質外套開始plasticized, 小小膠屑不停地剝落.  米灰色的膠屑掉在黑色的梳化上很礙眼也感覺好污漕.





朋友說可以拿回OSIM換一個套, 好像要六, 七十坡紙.  嘩, 我買這個urelax時才百多元, 換一個套要那麽貴, 太不值了.

於是發揮我慳家精神, 自製一件新衣給urelax.

其實也拖了好幾好月, 一直想要去找好看點的布來縫, 但Daddy整天說那碎片讓梳化看起來好難看, 叫我把它丟了算.

實在忍無可忍了, 從日本回來第二朝去街市買餸經過一間賣布的店, 隨便買了兩碼啡色的布來縫, 才S$4.  顏色和布料都不是原本想要的, 但沒時間去找就將就點.

這就是urelax的新衣了, 很有進步空間, 但至少不再有膠屑掉在梳化上, Daddy也不再埋怨了.


 還加上小袋子來裝控制器.
Daddy 問多久後要再換新衣, 我說不再縫了, 髒了拆出來洗就可以.  他很愣然, 他以為是不能拆下的. 


20 comments:

  1. 勁呀!~你手工好好~我一直都想車返個SOFA 套~不過我覺得自己HANDLE唔到~所以冇動過手呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係摸咗好耐先攪掂架, 開始時都唔知從何入手. sofa 套咁難我未敢挑戰.

      Delete
  2. 多才多藝不特止,搵到時間去整至叻叻。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 啱啱由日本返嚟好攰, 所以星期六全日除咗買餸外都唔出街, 連囝囝哋啲興趣堂都skip啱, 咪有時間去整囉.

      Delete
  3. 有時啲男人真係.... hmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢乜都話要丟架, 乜都係阻掟, 連張枱放張紙都會俾佢話架, 但佢都仲成日話我啲嘢亂.

      Delete
  4. 又無壞,丟太嘥啦,依家咁幾好呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咪就係囉, 明明仲用得無理由丟咗佢架.

      Delete
  5. 好犀利呀,如果比我,可能cover with a pillow case! 懶人呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都諗過用枕頭袋, 但一定俾人話, 陣間又話要丟咗佢, 都係車個似樣啲既套好啲.

      Delete
  6. 手工好靚裁得好fit 呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔識裁, 將塊布放上舊嘢上面用粉筆劃咋.

      Delete
  7. Luyi, 你真利害! 文武雙全!入得廚房,出得廳堂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你咪咁讚我啦, 我樣樣都係識啲皮毛架咋.

      Delete
  8. 嘩,你係家政高手!煮野食又叻,針線又叻!!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...