Wednesday 5 March 2014

細佬六歲生日蛋糕

年頭問細佬要什麼生日蛋糕,他說:"I want one with strawberry and chocolate and the jelly jelly type."

囝囝們的"jelly jelly"指的是慕絲。好啦,就是要strawberry and chocolate mousse cake.  那上面要什麽裝飾呢?簡單的水果好嗎?"No, I want Angry Bird, the big fat one." 但其實再之前他說過要藍色雀的,可能見到哥哥的生日蛋糕是大笨紅雀,所以也要一樣吧。

生日會的一個星期前,他又說蛋糕上面要有朱古力片的。那好吧,用朱古力畫一些Angry Birds 作裝飾。

原定有四十一人的生日會,所以做了十吋方形蛋糕,好重好重,足有2.3kg.

蛋糕上面用buttercream擠了大紅鳥,藍色雀太細很難用buttercream畫,所以改成朱古力牌,也加上一隻豬仔,細佬非常滿意。

蛋糕拿出來時,有個媽媽還說好可愛,問我在那裏訂,讓我有點沾沾自喜,哈哈。



本來還用朱古力畫了一堆Angry Birds和豬仔,打算貼在蛋糕邊,但最後貼不上,很容易掉下就算了,存在雪櫃裏以後可以用來裝飾蛋糕。這些朱古力牌每個才不到4cm大小,很考耐心來畫哩。Daddy看我畫得辛苦,還幫忙畫了幾隻。


網上找到的食譜都是六吋至八吋的,每次做大蛋糕時計算份量都很頭痛,所以今次把食譜寫下,方便有需要的人參考。

10 吋方形

11"朱古力海綿蛋糕兩片
每片份量:
蛋 208克
糖 106克
鹽 2克
牛油 36克
低粉 53克
可可粉 17克
粟粉 36克

做法:
1. 預熱焗爐至180度
1. 蛋和糖、鹽混合,坐熱水至42度。打起至杰身。
2. 低粉,可可粉和粟粉先混合過篩兩次,再篩入(1)中,輕手拌勻。
3. 取少量麵糊加入已溶牛油內混合,再倒入麵糊中,快手拌勻。
4. 倒在爐蓆上抹平,入爐焗8-10分鐘。
5. 取出放涼,切成10-1/4" x 10-1/4"大小的蛋糕片。

士多啤梨慕絲:
士多啤梨puree 367克
糖 27克
魚膠片 21克
櫻桃酒(Kirsh)5 湯匙
淡忌廉 365克
1. 士多啤梨puree加入糖混合,用微波爐叮熱,加入已浸軟魚膠片拌勻,待涼。
2. 打起淡忌廉,混入(1).

朱古力慕絲:
牛奶 188克
蛋黃 3 個
糖 47克
朱古力 250克
淡忌廉 313 克
白蘭地 3 湯匙
魚膠片 7.5克

1. 用冰水將魚膠片浸軟。
2. 混合蛋黃和糖,加入煮熱牛奶(不用滾起),拌勻,加入魚膠混合。
3. 將(2)分次加入已溶朱古力,放涼。
4. 拌入打起淡忌廉,最後加入白蘭地。

蛋糕組合:
1. 朱古加海綿蛋糕放底。
2. 倒入士多啤梨慕絲,放上切粒士多啤梨。
3. 舖上第二片海綿蛋糕。
4. 倒入朱古力慕絲,入雪櫃雪至凝固,即可脫模和作最後裝飾。

註:1.蛋糕片切得比慕絲模大少少(1/4")可確保蛋糕邊和慕絲模中間沒有空隙,倒入慕絲時就不會流到旁邊,蛋糕出來就會很整齊的一層層。
2. 朱古力慕絲中的朱古力可隨自己口味用朱奶朱古力或黑朱古力,我較愛有少少苦甜的味道,所以用了三份二的55%和三份一的72%朱古力,慕絲不會太甜。

22 comments:

  1. 真係靚到冇朋友!Luyi真係好勁!細佬真係好幸福呢!
    相信你依家唔駛睜大眼都識畫angry birds......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝呀! 發夢都見到angry birds 呀!

      Delete
  2. 好勁呀,多才多藝呀

    ReplyDelete
  3. 個蛋糕好靚,做得好專業,媽媽犀利呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝! 每年都整生日蛋糕俾囝囝, 一年練習兩次, 漸漸有進步既.

      Delete
  4. 好靚呀!~祝你囝囝生日快樂~身體健康~讀書叻叻~!

    ReplyDelete
  5. 蛋糕好靚呀, 真係唔簡單, 囝囝好開心.

    ReplyDelete
  6. 蛋糕好靚呀!你家人真幸福有個咁叻嘅媽咪/老婆。

    ReplyDelete
  7. 蛋糕好靚呀!你家人真幸福有個咁叻嘅媽咪/老婆。

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. 一年會返一次, 但仲未決定今年幾月返囉, 好可能十二月囝囝們放假時返.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...