Thursday 24 July 2014

京阪神自由行 - 大阪環球影城

25.06.2014

終於到了囝囝們最期待的一日了, 去環球影城. 

其實新加坡也有環球影城, 但帶着囝囝們, 還是要去一趟.

先坐地鐡去西九条, 再轉車去Universal City, 車站指示很清楚的.

十點開門, 我們十點左右到, 但買飛的隊已經好長好長.  Daddy負責去排隊買飛, 他這次好英明, 連express pass也買了.  雖然真的好貴, 但熱門遊戲不用排長龍, 省下不少時間, 也是值得的. 入場卷大人6980円, 小童4880円, express pass 7 每人5600円.

可惜我們去早了一點, 新的Harry Potter 世界七月才開.


 和Disney Space Mountain相似的Space Fantasy.
 畢竟大阪的環球影城已開了十幾年, 裏面的attractions大多蠻舊的, 最新的要算是這蜘蛛俠了 (現在最新是Harry Potter).  這4D ride 好玩, 和新加坡環球影城的transformer差不多.
 結合真人和3D電影的Robocop, 個人覺得幾悶.  Robocop 是多少年前的戲了.
基本上大阪的環球影城裏遊戲的數目和新加坡的差不多, 最大分別就是地方夠大, 建築物之間距離較遠, 所以感覺比較少人, 但排隊時間也是一樣甚至更長, 很多遊戲排隊時間都要45分鐘的, 當然我們買了express pass就只需5-10分鐘.
 午餐在其中一間中餐廳食. 汁多多的菜少少的雜菜飯. 
 炸雞飯
 中式拉麵一點都吃不出中式味道,後面的那碗好像叫西川style拉麵,像南洋風的咖喱麵多點.
這餐但求吃飽就算了.
 忘了這是JAWS還是Jurassic Park Ride.
哥哥比較膽小, 所有刺激點的他都不肯玩.  連Jurassic Park 都不要玩, 但我們有四本express pass booklets, 所以我先陪細佬玩, 然後Daddy再陪細佬玩第二次.  細佬完全膽大包天的, 要不是不夠高坐Hollywood Dream過山車, 他也一定夠膽坐.

玩到這裏主要的attractions 都玩完了, Daddy帶囝囝們去小朋友樂園Universal Wonderland, 我就自己去坐Hollywood Dream了.

途經這裏, 熟口熟面, 因為新加坡也有這個標誌.
 Hollywood Dream過山車, 超級長龍.  好彩我有express pass, 一入去就有得玩.  不過, 真的沒什麽特別, 還是這邊的Battlestar Galatica 好玩, 只可惜已永久關閉了. 因為我們有四本express pass booklets, 所以我和Daddy每人連續坐兩次這過山車.  其實過山車真的只能坐一次, 第二次知道那裏快那裏急降等已經不再刺激了.
大阪Universal Studio 和新加坡的最大分別就是有個兒童樂園了, 新加坡的比較適合大人, 較少適合小朋友的玩兒意.

一入到Universal Wonderland, 大人細路都會好開心. 
 好大的芝麻街樂園, 裏面好多好多遊戲玩的, 小朋友們一定樂而忘返. 我好鐘意Elmo的, 見到都興奮.
 也有小朋友玩水的地方


 小朋友也可以駕車,當時很少小朋友, 囝囝們連續玩了至少十次.

 Cookie Monster 滑梯, 我都想玩呀, 可惜超齡.

 要爬繩網才能上到頂的樹屋
 馬騮出動
 有好多芝麻街characters的旋轉木馬, 開心死我了.
 Snoopy Studios 有小朋友的過山車, 可惜太遲發現, 已到收場時間, 囝囝們沒機會玩了.


本來三點幾就把所有要玩的玩完了, 以為可以早點離開去心齋橋shopping, 結果因為去了兒童樂園, 最後到六點關門時間才離開.

總括大阪的環球影城較舊, 但勝在地方大和有個兒童樂園.

午餐吃不多, 大家都餓, 等不及去心齋橋附近食飯了, 就在影城外的商場解決. 

選了大戶屋, 坐底見到餐牌才發現原來是大戶屋, 我家附近商場也有一間.

細佬要了這兒童餐, 他說好好吃.
 哥哥的炸雞餐, 影相前已經吃了兩塊炸雞.
 Daddy的燒魚餐, 好像叫紅鯛, 肉質勁滑, 食起來能食到魚油的甘香, 真的十分好味. 
 我的豬扒飯, 好味的.

16 comments:

  1. 影城嘅午餐真係麻麻地

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗通常主題樂園裏面啲嘢食都係又貴又唔好食架啦, 因為大家都焗住要喺裏面食, 再難食都要買嚟食.

      Delete
  2. 呢啲小朋友實唔走,shopping無望

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最尾咪無得shopping囉, 嗚嗚嗚...

      Delete
  3. 環球影城我唸住有機會再去~因為家下多咗哈利波特呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 六月開咪好囉, 我哋咁啱miss咗.

      Delete
  4. 難得去到,梗要玩足一日啦。
    我而家見到過山車都驚,唔知點解後生時咁鍾意玩。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家我都仲鐘意, 唔知以後會唔會驚呢?

      Delete
  5. 有express pass慳好多時間.

    ReplyDelete
  6. 其實環球影城很值得去,好過主題公園。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗有各自既好囉, 兩個我都鐘意.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...