Wednesday 28 May 2014

甘薯燴飯

在Youtube的飲食男女channel見到一段叫"日本媽媽私房菜"的短片, 片中的日本媽媽示範了甘薯燴飯, 做法超簡單但看起來很美味.

立刻到樓下超市買日本蕃薯來煮, 用牛油來炒過的米飯和蕃薯吃起來好香啊!  沒試過的, 真的要試試.


每次煮蕃薯都會想起我的嫲嫲爺爺. 小時候和他們同住, 爺爺負責買菜, 他最喜歡買貴的東西, 總覺得一分錢一分貨, 而嫲嫲則是典型師奶, 一定要貨比三家才買, 所以如果他們一起去買餸, 通常都會吵架回來的.

有一樣印象特別深刻的 - 爺爺最愛吃蕃薯芋頭之類, 常常買來煮餸煲糖水.  嫲嫲每次見到都會火大, "打仗時還吃不夠嗎? 為什麽還整天買來吃?".

聽說當年打仗走難時, 嫲嫲都會去挖蕃薯樹皮等來填肚, 把家裏僅有的一點米煮給爺爺吃.  可能因為這樣, 爺爺沒吃到太多蕃薯吧. 

17 comments:

  1. looks good, I really can't afford to use butter , kekkekeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just use a little, I only used maybe 15-20g for 2.5cups of rice but it really made a big difference.

      Delete
  2. HEHE,我家有時都會放蕃薯入飯煮,咁食幾健康^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我平時都會加蕃薯入飯度煮, 不過呢個做法有埋用牛油炒過的洋蔥, 香好多架.

      Delete
  3. 我經常放番薯入飯煮一齊煮

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我平時都會加蕃薯入飯度煮, 不過呢個做法有埋用牛油炒過的洋蔥, 香好多架.

      Delete
  4. 我在香港都帶左兩包日本蕃薯回來呀。

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. 澳洲都無得賣? 其實我呢邊買到既有時係越南入口架, 你嗰邊啲越南舖頭有無呀?

      Delete
  6. 日本媽媽私房菜?! 吖~~等我上去八下先~~~因為你碗飯真係好吸引喔~

    ReplyDelete
  7. 蕃薯好食,下次試吓加落啲飯度先。

    ReplyDelete
  8. 蕃薯飯好味好健康。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個加埋炒過洋蔥仲好香添.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...