Wednesday 14 May 2014

三文魚餐

哥哥現在考中期試, 我要做陪讀媽媽了.

還會出post, 但留言回應就會慢一點.

星期六和哥哥到超市, 見到三文魚減價, 才S$15.9/kg, 但要整條買.  囝囝一直說便宜, 叫我買.  但一條三文魚至少四, 五公斤, 起肉切片放冰隔都應該要吃好久.  煮得太多,也怕吃厭, 還是不要貪便宜了.

但囝囝不停嚷着要吃三文魚, 那就只好買個三文魚頭和急凍三文魚柳來做晚餐.

一大鍋的三文魚頭味噌湯, 還加了蒜苗, 日本昆布, 秀珍菇, 豆腐和炸枝竹, 湯非常鮮甜, 三文魚頭當然是滑滑的.

三文魚頭味噌湯食譜



三文魚頭湯已經有很多料了, 所以只煎了一片三文魚柳來滿足囝囝.  只用了現成terriyaki sauce來醃, 但囝囝說好味.


花雕香茅蒸蜆, 因為懶得開火炒, 淋一點花雕酒, 雪櫃剛好有幾條香茅, 也切一條來一起蒸.


哥哥要食三文魚, 細佬則要食韓式煎餅, 他一個人就吃了大半片. 細佬比較容易滿足, 煎餅只用了麵粉, 鹽, 水和韭菜,他也吃得津津有味.


20 comments:

  1. 媽媽真利害,好似去餐廳咁,叫咩有咩食!你和仔仔都要加油溫習呀!食三文魚好,多DHA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係簡單幾味, Luca 媽你都煮到啦.

      Delete
  2. 好好餸呢!!
    我見我D朋友都係, 仔女考試辛苦過自己考... 要返工, 收工就陪讀, 有時仲要激心, 有時仲嘔下血, 第二天又返工... 辛苦呢... T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 陪太子讀書係好嘔血的, 永遠皇帝唔急太監急.

      Delete
  3. 全職媽媽好像很辛苦呀

    ReplyDelete
  4. 哥哥可能將來係食家

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈, 係都幾我, 可以帶挈我有好嘢食.

      Delete
  5. 哥哥對食有要求呢。

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. 呢兩樣都係簡單餸, 買到材料就煮到.

      Delete
  7. 又要返工, 又要陪讀, 辛苦你了!

    ReplyDelete
  8. 你真叻,又返工,又陪讀,仲要唸埋份餐單。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無法啦, 個個媽媽都係咁架啦.

      Delete
  9. 做陪讀媽媽比上班更慘, sob sob !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, for sure, it's much more stressful than work.

      Delete
  10. 陪讀呢家嘢~我唸忙過返工~哈~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...