Tuesday 27 May 2014

抵食西餐@Hot Tomato

星期六忙了整日, 又曬了一個上午, 星期日全日又頭痛又攰. 

那天姐姐放假, 我本來打算煮點簡單的晚餐就算. 問囝囝們想吃什麽, 細佬非常堅定地說: "I want to eat out."

我說午餐已經在外吃, 晚餐在家吃吧. 他居然說: "哥哥went out yesterday night, so I want to go out tonight." 前一晚我們只帶了哥哥去看莎翁劇, 細佬要和姐姐留在家.  公平起見, 好吧, 去外吃.

午餐Daddy帶了他們去吃麥記(我等到詩班練習後才吃, 沒和他們一齊食), 所以我說好絶不可以吃薯條和炸物, 最後哥哥提議Star Vista內的Hot Tomato.

Star Vista 是一個很大的商場, 裏面有個可容納五千人的演奏廳, 但商場裏商店不多, 大部份都是食肆.  那大型演奏廳每星期六和日都有本地一間超大教會用來所崇拜聚會用的, 所以逢星期六, 日停車場都會滿座的.

去之前很擔心沒位泊車, 但到時居然有大量車位.  返那間教會的同事說星期日下午最後一個崇拜比較少人去, 所以會有車位泊.  餐廳亦不會滿的, 因為教友們都不知何故不會留下來幫襯那裏的食店.

所以我們到時餐廳裏也只有三枱人, 食物很快就上桌了.

囝囝自己看餐牌, 自己點菜. 哥哥說: "I can't decide between sirloin and ribeye." 嘩, 現在小孩好幸福啊! 我小時候有牛扒吃已經偷笑了, 哪還可以選什麽西冷肉眼?  我瞪大眼看了Daddy一眼, 他說: "Never mind. You should be happy that he didn't choose filet mignon."

這塊ribeye也很大的, 囝囝一個人吃完.



細佬要了大蝦櫻桃茄意粉, 大大碟他也幾乎吃完, 還一直說: "This pasta is so yummy!" 我也試了一點, 意粉真的煮得很好吃,又香又有蝦的鮮味.

我的西冷扒, 牛扒還蠻厚的.

Daddy的海鮮餐, 有大蝦, 三文魚和白肉魚柳, 不錯.那魚柳肉雖然鹹了點, 但煎得皮脆肉滑.

這餐加上兩碗餐湯和兩杯檸茶, 埋單才S$65左右, 好抵食.  尤其對比起上星期去的Smokey's, 這裏的真的平, 靚, 正. 

還有娛賓節目哩, 這侍應(我想是菲律賓人)唱歌很好聽, 可以讓我們點歌.  這晚他唱了兩首歌, 一首我不知道名字的英文歌和譚校長的朋友, 好厲害,唱廣東話還字正腔圓的, 囝囝們邊聽邊拍手打拍子.


20 comments:

  1. Replies
    1. 係呀, 清唱, 好勁. 下次有機會錄條片俾你哋聽.

      Delete
  2. "I can't decide between sirloin and ribeye."....令我想起馬特加斯加啲小孩

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, I always feel the kids nowadays are so fortunate, and I always tell my kids to remember their blessings when they complain about the food I cook... geez. XD

      Delete
    2. 依家啲小朋友太幸福, 有機會要俾佢哋去體驗一下鄉下生活.

      Delete
  3. 我都會唔知揀西冷定肉眼好. 因為唔識食.

    ReplyDelete
  4. 細佬好可愛,哥哥出過街佢又要,哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 啲細路都係咁, 下下都要公平喎.

      Delete
  5. 我會揀 ribeye 囉!

    ReplyDelete
  6. T-bone please...
    我細個在香港時,爸爸只鍾意食T-bone,但係去左美國之後就鍾意porterhouse, 但係我始終對T-bone有個童年回憶

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都鐘意T-bone, 以前過嚟呢邊前班小學同學請我去花園餐廳食牛扒, 都係食T-bone, 所以有個情意結啩. 不過呢邊好少見有T-bone賣.

      Delete
  7. 唔好講笑~我咁細個嗰時~真係唔知咩係肉眼咩係西冷呀~~~
    時代唔同lu

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋細個時邊有咁幸福吖, 有幾何有得去鋸扒, 頂晒籠都茶餐廳嗰啲豉汁牛扒, 邊有分乜肉眼西冷喎.

      Delete
  8. 現在的小朋友真係幸福好多,我地細時食一個常餐已經好開心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家小朋友唔知咩叫生活艱難.

      Delete
  9. 下次一定要试下Hot Tomato

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...