Monday 12 May 2014

母親節2014

補祝媽媽們母親節快樂!

昨天有沒慶祝母親節呢?

我們沒特別去慶祝, 也照平常返教會.  但小朋友上學獻詩, 很可愛.

因為我要早點去教會練詩, 所以每星期日都是自己先出門, 然後Daddy再帶囝囝們和奶奶去教會.

昨天囝囝們就帶了他們畫的母親節咭去教會送給我.  他們預備時很神秘的, 不讓我看見, 只問我最愛的顏色.  畫了好多好多心心, 收到時我也甜入心呀!



主日學後囝囝們不讓我留在教會詩班練習, 硬要我請一天假和他們吃母親節午餐. 

我們去Bugis+的Yayoiken, 囝囝們最愛去這間, 因為可以自己用ipad點菜.  其實我也喜歡這裏, 價錢不貴, 上菜也快, 食物也不錯.

我和Daddy早餐都吃得很飽, 所以兩個人share這份豬扒餐.  豬扒炸得很脆, 不油, 肉也嫩.


囝囝們都叫了兒童餐, 有漢堡扒, 炸蝦, 薯條, 飯, 啫喱和果汁, 很豐富.  他們還叫了一碟天婦羅炸蝦.


飯後回家附近吃雪糕.  最愛的Daily Scoop 要下晝兩點才開, 逼於無奈幫襯另一間叫Gelatoart的.  質素真的和Daily Scoop 差一截, 但囝囝們依然食得開心. 

哥哥要了雲喱哪味, 然後指着雪糕對我說: "這真的用真雲喱哪來做的. 你看, 有黑色一點點的.  如果用雲喱哪精油的就不會有這些黑點的." Wow, 他怎麽知道的? 他說 he read about it before.




16 comments:

  1. 母親節快樂!
    收到呢張咭梗係甜入心啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝. 囝囝們每年的咭我都會收起做紀念.

      Delete
  2. 香港尋日 好大雨~夜晚出咗去食飯~返家途中好呢hea ~~~

    ReplyDelete
  3. 媽媽節愉快!!我們家沒有慶祝呢。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝. 我哋本來都無諗住慶祝, 係囝囝哋要.

      Delete
  4. 有黑色一點點未必係有雲喱拿架. 睇電視話係搵o野扮架咋.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁都有假架, 依家好難分真假了.

      Delete
  5. 好幸福呀一家人齊齊去教會,每個星期日都是我一個人去教會,唔知幾時會一家人去呢~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...