Monday 5 May 2014

勞動節晚餐

今年勞動節很輕鬆, 只煮了一頓簡單家常便飯.

早上睡到自然醒, 開心!

然後慢慢食早餐, 化妝, 出門接奶奶去和姑奶們食午餐提前慶祝母親節.

其實也只是去一間地道小店食飯, 用不着化妝, 只是我剛收到網購的妝品, 急不及待要試用而已. 不過, 化個靚妝出門, 心情也好點. 嘻嘻, 我就是愛美的!

那天的午餐就不說了, 因沒甚麽好說的.  據說是間很受歡迎的地道小店, 專賣小炒的.  還要山長水遠(在東邊啦, 對不熟路的我來說算遠)去吃, 但每樣菜都一樣味道, 大概用同樣的味精調味吧.

晚上請了一個學生來吃飯, 她剛考完試, 要畢業了.  時間過得好快, 眨眼就四年了. 四年來看着她長大, 成熟了, 獨立了, 但還是一樣的可愛.

她說要減肥, 叫我預備沙律和水就好了.  她肯, 我家的食肉獸們也不肯啦.

LC無水蒸冬菇雲耳蟲草花臘腸蒸滑雞, 囝囝們吃雞肉, 學生吃冬菇雲耳蟲草花.



不大會做中式沙律, 第一樣想到就是拍黃瓜. 汁料用生抽, 糖, 麻油和鎮江醋, 放雪櫃醃了兩個多小時, 吃起來很清新. 以為囝囝們不會吃的, 結果他倆也不停的吃, 一下子掃光.


學生喜歡喝湯, 煮了一個清淡的鮮淮山粟米排骨湯, 加了紅棗和茨實, 很清潤.


還炒了一碟莧菜, 加了之前蒸雞留下的雞湯來炒, 特別好味的.

14 comments:

  1. 清清地都相當豐富。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 驚清得濟所以碟雞整大堆頭啲, 加埋臘腸, 塞住老少爺把口.

      Delete
  2. LC無水蒸真係好掂~哈~唔少blog 友都係玩LC無水蒸~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. LC 無水蒸好方便, 又原汁原味.

      Delete
  3. 星星國最近咁熱,食冰凍的“拍黃瓜”,真的好清涼味美!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 家陣咁熱都想食冷盆唔多想食肉呀.

      Delete
  4. 時代女性,外表很重要,如果只是去買餸我就甚麼都唔搽。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我平日返工同去買餸都只會搽層BB cream 嚟均勻膚色同當防曬, 只有星期日先會化下妝.

      Delete
  5. 三餸一湯,唔錯喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔懶的日子我都會煮三餸一湯.

      Delete
  6. 我唔化妝都夠胆出街架,至緊要唔好撞到熟人唧。
    原來你哋都有勞動節?拍黄瓜咁大碟都掃光,厲害。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係淨係搽層BB cream 咋, 最多遮下黑眼圈.
      兩條小黃瓜咋, 唔大碟架.

      Delete
  7. Hi, I saw you bought a Babyliss curler before. Did you like it? I am thinking to buy would like to know your updated comments. Thanks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Actually I've only used it twice after I bought it. I simply don't have time to use it on normal days. So I don't have any new comments for it but all I can say is that it's easy to use and the curls do last.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...