Tuesday 20 May 2014

西餐@Smokey's BBQ

今日是囝囝最後一日考試, 我不同陪讀了!!!!

星期六晚Daddy說要出外面吃晚餐, 讓在家裏温書一整天的囝囝可以去透透氣, 好體貼啊! 我小時候考試前, 考試後, 就算考到第一都沒有人帶我去外面吃透透氣, 現在的小孩也太幸福了吧.

還要温習所以也不能去太遠, 只去家對面的一家叫Smokey's BBQ 的美式酒吧餐廳.  這家開了一段時間, 生意看來不錯, 很多洋人光顧的.

沒叫前菜,只叫主菜和飲品.

哥哥要食牛扒, 但一份牛扒有250g, 應該吃不完, 所以叫一份和Daddy兩人分着吃.  牛扒肉不硬, 還算OK, 但就是欠了牛味. 


 
我想吃清一點, 叫了grilled salmon.  三文魚只是小小的一塊, 淡而無味, 下面還燒成焦黑一片.  


細佬要了baby ribs兒童餐, ribs 味道不過不失, 但居然有好多碎骨, 我不小心咬到一塊, 牙齒好痛呀!


這餐兩個主菜, 一份兒童餐, 兩餐凍飲(lemonade), 埋單幾乎100元坡紙, 貴得好過份!   這間絶對沒下次.



陪讀時我也不會完全閒着的, 坐在囝囝旁邊敷面膜, 搽指甲油, 好好善用時間.

這瓶綠色甲油是去年在首爾買的, 搽一層已經夠色, 很有gel 甲的感覺, 本身蠻亮面的, 這裏我只搽了底油和一層甲油, 連面油都沒搽.

20 comments:

  1. 睇見你搽指甲,我唸起舊年喺首爾都有買指甲油,唔知去咗邊呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 指甲油細細支, 塞塞下都唔知去邊揾.

      Delete
  2. 燒成焦黑一片>>>>>新加坡人會投訴嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都會, 不過我無囉, 費事煩, 快啲食完返屋企等囝囝温書.

      Delete
  3. I hate exam times... so stressed (I end up eating) , kekekekeee.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your exam or kids' exams? On the contrary, so stressful that I have no appetite.

      Delete
  4. 這裡好多西餐廳都是這樣的水準,可是又站得穩,奇怪在星人的口味標準!好特別嘅顏色吖,亮面好靚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊啲西餐廳大多又貴又唔掂, 呢邊人對西餐要求唔高啩.

      Delete
  5. 考試真悶人,而家好似好興綠色指甲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔知興咩色, 搽紅色粉紅色搽到悶, 就試下綠色囉.

      Delete
  6. 我小時,家教更加嚴,考試無好成績都唔會出去食飯。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我就算考第一都唔會有得出街食飯呀.

      Delete
  7. 細時好少機會出去食飯,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我細個時屋企人都唔出街食架.

      Delete
  8. 鄧你開心~考完試後可以輕鬆吓呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 放工返屋企唔駛督佢哋温書做功課就最開心.

      Delete
  9. 細個時去麥當當已經開心到彈起啦!!! XDDD
    你隻手好滑下喎~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我細個時無得出街食架, 連街邊拮拮爸爸都話唔衛生無得食, 但麥當當反而周不時有得食, 因為麻麻爺爺有時下晝會去麥當當食下午茶, 食完就外賣返嚟俾我哋食, 不過只係最平嗰隻漢堡包, 但已經開心到飛起啦.
      影相反光咋, 我成日煮飯洗嘢隻手好粗下架.

      Delete
  10. 未考完試都已經有街去,仔仔好幸福呢!其實係咪爸爸想獎勵你,等你唔洗煮飯呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢應該唔係諗住獎勵我, 我諗係費時我入廚房煮嘢時佢要takeover教仔.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...