Tuesday 6 May 2014

小小麵包師傅

上星期六下午很空閒, 用KA打了麵糰, 預備做腸仔包.

細佬在家閒着沒事做, 自動請纓幫手做.

他最近很愛說中文, "媽媽, 我可以幫你做事嗎?"

有人幫忙, 當然好啦.

把麵糰分割好後, 就交給他來做了.  因為以前教過他, 所以不用再教了, 由滾圓到造型他都可以一手包辦.

很認真的呢, 完全不讓我插手. 


麵包出爐了!


放涼後他第一時間拿了一個來吃, 邊吃邊說 "So yummy!".  自己做的東西是特別好味的.

18 comments:

  1. 細佬好棒哦!面包做得佷好看。

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 佢最近鐘意跟我整嘢食, 好有心機.

      Delete
  3. 細佬仲叻過我添。

    ReplyDelete
  4. 細佬個樣大個咗咁多o既?!!

    ReplyDelete
  5. 當然啦,有份參與的,一定是最好味呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要自己勞力付出的係會好味啲.

      Delete
  6. 我嗰個無人有心機跟我整嘢食

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我啲囝囝都係一時時, 細佬最近鐘意整嘢食.

      Delete
  7. 真係做到似模似樣

    ReplyDelete
    Replies
    1. 估唔到佢人仔細細又搓得郁噃.

      Delete
  8. 好叻呀!~呢個係一個好好的親子活動呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一齊整嘢食係好好既親子活動架.

      Delete
  9. 細佬搓包似模似樣喎!鐘意幫手好乖呢!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...