Wednesday 7 May 2014

青檸煎軟雞

星期六發現雪櫃裏有包買了好久的青檸檬, 要快點將它們消滅.

於是想起西檸煎軟雞, 人家用黃檸檬, 我換成青檸檬, 變成青檸煎軟雞.

這道菜以前在英國讀書時, 很多學生都會煮, 我也曾煮過.

但回新後十幾年都從來未煮過, 也不知道為什麽.

家中老少爺見到這碟青檸煎軟雞都好興奮, 因為第一次出現嘛.


用新鮮雞脾起肉煮的, 醃好後沾上粟粉, 半煎炸至外面金黃香脆, 最後淋上青檸汁即成. 這碟已經用了四隻雞脾, 啖啖肉, 酸酸甜甜又香口, 老少爺們食不停口, 囝囝們猛讚好味, 還叫我一定要再煮哩.

我問哥哥要不要我煮這菜給他帶飯, 他很聰明立刻說不可以, 因為雞肉浸在汁內那麽久會變得軟趴趴的不好吃了.

這個月是這邊小學的中期考試月, 所有課外活動和補課都暫停, 所以下午不用留校, 我也可以放假不用早起做愛心便當了.  愛心便當要等到七月才會再上場了.

做法請參考一家之煮.

其實醃料很隨意, 用自己慣常的醃法也可以, 但最好不要用豉油醃, 感覺和檸汁不搭.

食譜內的汁料份量:

  • 水      1/3杯
  • 鮮榨檸檬汁  2湯匙
  • 鹽      1/2茶匙
  • 糖      3湯匙
  • 吉士粉    1/2湯匙
  • 粟粉     1茶匙

因每個檸檬的酸度不一, 請試味.  吉士粉主要讓芡汁顏色好看, 如沒有不加也可以. 我還加了一點檸檬皮屑, 芡汁內的青檸味會更出.

14 comments:

  1. 嘩~香口嘢~仲要咁juicy~你2個囝囝實好喜歡~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今次啲雞煎得好juicy, 唔讚下都唔得.

      Delete
  2. 好正呀,他們三父子又有口福了!我都整過一次,但要炸呢。。。。我太懶了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好怕炸嘢, 我只係半煎炸, 用油唔多, 煎到尾仲用廚紙吸煎pan上啲油, 怕彈油.

      Delete
  3. 請問個汁係點整架?

    ReplyDelete
  4. 我至愛酸酸甜甜食物

    ReplyDelete
  5. 呢個我都未煮過俾王子食,佢實like

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢啲外國人一定鐘意啦, 快啲整, 等佢讚下你.

      Delete
  6. 我住左英國廿幾年都未整過檸檬煎雞呀。好無用。仔仔真係成個食家咁喎,很有要求。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我讀書時啲星馬朋友都好興整呢樣架, 不過香港朋友就少啲, 佢哋都係出街食多, 星馬人普遍慳啲, 自己煮多.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...