Friday 9 May 2014

紫山藥蓮子羮

我一向光顧的按摩師最近搬了去Fortune Centre, 讓我有機會見識這個舊商場.

這商場在出名的觀音廟旁, 所以裏面有很多賣佛象, 拜神物品的商店, 也有很多賣齋菜的小食店.

其中有一間有機健康食品的小舖, 專賣果汁, 甜品, 和一兩款簡單麵食. 前個月去按摩後經果, 看到門外有張相, 寫着紫山藥蓮子羮.  紫山藥? 沒聽過也沒吃過, 看起來還不錯, 剛好有點餓, 就入內叫了一碗.  店子很小, 只有少量座位, 但很整潔.

紫山藥蓮子羮就是這樣了, 顏色很好看. 不太甜, 好好食. 


第一次吃完就上癮了, 每次去按摩之前都會想着它, 按摩完就來一碗, 真的好味, 而且感覺健康.

不過價錢不便宜啊, 這一碗賣S$5 (還是S$5.5, 忘了).

上網查看, 紫山藥真的很有益.

白度百科:
紫山药含有大量的蛋白质、多糖及淀粉等营养物质,它有滋肺益肾, 健脾止泻, 对脾虚腹泻、久痢不愈、虚痨咳嗽、肾虚遗精、小便频繁等一定的食疗作用,并且食味鲜美。
紫山药含有大量紫色花青素,有利于治疗心血管疾病,并且起到抗氧化,美容养颜的作用。
 
 
 
但那裏能買到紫山藥呢? 在街市超市都沒見過. 你們有吃過或買過嗎?

16 comments:

  1. haha, maybe need to ask the shop where they buy the 紫山藥

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔好意思問, 都唔知佢哋會唔會話我知.

      Delete
  2. Replies
    1. 你成日買有機嘢都未見過, 咁睇怕我都唔會揾到.

      Delete
  3. 山药很有益, 我早日睇電視肥媽介紹做甜品。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我以前以為山藥淨係用嚟煲湯架咋.

      Delete
  4. Replies
    1. 第一次食就係俾個顏色吸引去買.

      Delete
  5. 蓮子好味,加埋紫色山藥,好吸引。

    ReplyDelete
  6. 顏色真係好靚~見到都好想食呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有機會見到要試下, 好好味.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...