Wednesday 30 April 2014

愛心便當 - 茄汁豬扒, 煙鴨胸

明天勞動節有一天假期, Yeah!

原以為星期四假期, 今個星期只需為哥哥預備一日午餐.

想不到星期二因為有中文口試下午要留校, 唉, 結果今個星期也是要做兩次便當.

星期一煮了茄汁豬扒和炒小芥蘭.  這茄汁豬扒害我整晚沒好睡, 一直擔心早上來不及煮好. 囝囝指明不要生菜, 椰菜等, 要菜心或芥蘭, 還要是炒的, 那幾條菜要炒真的有點難度哩.  貪心的囝囝還要有太陽蛋. 


星期二就有點懶, 煮最簡單的, 煎煙鴨胸, 蜜糖豆和太陽蛋配日本米飯. 鴨胸和蛋用一個煎pan同一時間煎, 好快手就攪掂. 因為這餐沒醬汁, 所以另外用一個小盒裝了一點韓國紫菜給他混在飯裏吃.  怕他每次吃太陽蛋會厭, 本想炒蛋, 但他還是堅持要太陽蛋, 好吧, 更簡單. 


明天假期你們有甚麽節目呢?  我還沒想到啊!

14 comments:

  1. 未到勞動節,愛心媽媽就已勞動的準備愛心飯盒!
    祝大家勞動節快樂! (不要勞動了)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 勞動節快樂! 睇我忍唔忍到手啦, 不過難得假期我諗都會用盡佢入廚房攪攪陣.

      Delete
  2. 嘩!求其煮都煮得咁靚!BTW你是教中文的嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 賣相靚啲食都開心啲嘛.
      以我的中文程度, 教人只會誤人子弟呀! 係囝囝要留喺學校考中文口試呀, 唔係我去考人哋.

      Delete
  3. 囝囝要求都幾高,哈哈。

    ReplyDelete
  4. 聽日有假放~不過我應該唔會出氣lu~ 氣管炎~病到cc下

    ReplyDelete
    Replies
    1. 氣管炎要好好抖下, 同黃生喺屋企休息下睇下電視啦, 祝早日康復!

      Delete
  5. Replies
    1. 放星期一仲好啦, long weekend.

      Delete
  6. 睇你一早起身煮俾囝囝帶飯,我覺得自已真係好懶,日日瞓到唔願起身。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係一個星期兩日啫, 其他日子囝囝出門我都未起身架.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...