Monday 19 March 2012

Club Med Bintan 第一日(上)


我番嚟喇民島之旅話咁快就完了.今次玩得好開心, 影咗好多相, 所以要分好多篇先可以寫完.上星期三起程時居然落大雨, 又遇着朝早上班繁忙時段, call 唔到的士, 幾驚趕唔切check-in.  最後我當機立斷, Daddy開車去將車泊喺Tenah Merah Ferry Terminal, 另外叫姐姐將後備車匙交俾好友們, 再拜託好友們去ferry terminal攞車感謝主, 雖然過程有點驚險, 但主為我們開路, 居然highway暢通無阻, 我哋都順利準時check-in, 我哋的車亦安全地被駕返屋企樓下停車場.因為之前領教過Bintan那邊的出入境廳的擠迫和混亂, 今次又冇姐姐同行幫手, 想舒服啲, upgrade 了坐emerald class, 即商務位.  大人加多S$21一程, 小朋友S$13一程, 唔算貴, 但方便好多.信用咭款的那張就是boarding pass , 上船時要好似搭地鐡咁將呢張咭拍喺部機度, 之後就會收番, 所以想留念的, 記得上船前先影低.


過了immigration, 就可以入emerald lounge, 好少人, 好舒服, 有冷熱飲品供應, 仲有乾淨廁所.




可以睇電視, 又可以免費上網囝囝們打機, Daddy睇報紙, 我就做最討厭的事填入境卡, 填四張, 寫到手軟.







室外還有個小遊樂場, 可惜外面仍下雨, 唔玩得.




Emerald class 係最後先上船的, 而且還有buggy服務, 有專人開車送我哋去到上船地方, 唔駛自己行, 因為都幾遠吓架. 船上有劃位的, 坐位都好濶, 椅背可以傾斜的, 還有免費冷熱飲品如果你的護照需要落地簽証 (特區護照免簽証, BNO就要), Emerald Class 會有專人在船上幫你辦, 過境時就唔需要去排長龍攞簽証, 所以我覺得俾多啲啲upgrade Emerald class係值得的.






今次短短四十五分鐘船程
, 感覺特別耐, 因為落雨關係, 好大浪, 隻船勁拋, 坐到我頭暈暈, 幾乎想嘔, 但兩個囝囝仲鬼咁龍精虎猛
.終於到喇, 揾到Club Med個櫃台, 就可以check-in, 行李交給工作人員, 我哋就可以兩手fing fing 上車.





十五分鐘車程就到了, GO (Club Med的員工)列隊歡迎, 簡短介紹後就由GO帶我哋去房.






今次住Deluxe Seaview, 房間算幾寛敞我哋的是兩間相連房, 一間是King bed, 另一間是twin bed.  兩個囝囝夜晚都要同我瞓, 所以三個人瞓張大床, Daddy就獨瞓一間房.



房裏面有書枱, 但上面沒燈, 也沒枱燈, 應該唔打算會有人嚟呢度做嘢啩仲有房裏面沒有lan, 但有wifi, reception攞戶口同密碼就可以用每間房都提供兩樽水, 但飲完後唔會再俾新既其實响呢度根本唔會有口渴的機會, 所有飲品都免費任飲, 駛乜留喺房飲樽裝水我哋都只係開咗兩樽水咋.




門口旁有大衣櫃, 另一邊是廁所和浴室.





Club Med 是法國品牌, 房間設計都跟歐洲大陸式, 廁所和浴室是分開的.





廁所旁邊有風筒和兩個袋.







兩個袋係乜呢
? 就係叫人執房同唔好打擾既牌嘞, 好得意.



浴室好大, 都好乾淨.





浴室用品一應俱全.





房裏面有個mini bar, 但食完飲完後係唔會再添加的.  Club Med裏面係全包的, 任食任飲任玩全日都有食物供應, 又邊會喺房食杯麵飲汽水吖我哋完全冇掂過個mini bar.




, 我哋啲行李呢响碼頭交低後都未見過喎. 唔怕, 等一陣就有人送到嚟門口嘞.坐一陣就去餐廳食午餐, 自助式的, 不過我剛暈完船浪, 未有胃口, 食咗少少亦冇心機影相.食完之後都仲落緊雨, 囝囝哋係咁嗌要去泳池都唔去得好彩, 落雨室內都有嘢玩, 大家去打乒乓, 哥哥第一次玩, 要先學開波.



細佬只有執波的份
, 怕佢執波時撞到頭或者俾隔籬枱的人打到, 所以快快拉佢去玩其他嘢細佬好鐘意玩呢樣, 佢叫呢樣做"dropping coin"我哋玩緊時, 有職員嚟問要唔要飲嘢, 我叫咗杯有酒的China Blue, 都唔錯.





之後又一齊玩
carrom, 好似康樂棋咁, 但用手指去彈既, 以前預科時成日玩的, 十幾年冇玩了, 連點用手指彈都唔記得了.




二十張相了, 下篇再續.
















8 comments:

  1. 黃師奶廚藝小百科19 March 2012 at 22:09

    哈~你d 仔話得好開心喎!
    [版主回覆03/20/2012 17:13:39]佢哋唔捨得返屋企呀!

    ReplyDelete
  2. i love Club Med, especially the entertainment at nite. I bet your boys love Club Med too.
    [版主回覆03/20/2012 17:14:21]My whole family enjoyed it so much. The boys didn't even want to leave. My husband is already thinking of our next Club Med trip.

    ReplyDelete
  3. 這些服務, 啱哂一家大小的家庭。
    [版主回覆03/20/2012 17:15:09]係呀, 服務一流, 最好係全包唔駛煩.

    ReplyDelete
  4. 噢!地利 Oh!tria20 March 2012 at 04:21

    咁款o既叫人執房我都係第一次見.
    [版主回覆03/20/2012 17:15:58]係咩? 早知就唔駛分上下集啦, 我仲數住幾張相就住就住添.
    [噢!地利 Oh!tria回覆03/20/2012 04:23:06]btw e+一次過多過二十張相都可以喎.

    ReplyDelete
  5. 我搭船最怕就係暈船浪!好容易嘔到八彩!
    [版主回覆03/20/2012 17:16:39]我都好怕, 所以就算只係45分鐘船程, 我都覺得好似坐咗幾個鐘.

    ReplyDelete
  6. 為食加菲netnet20 March 2012 at 15:18

    好久沒來探你啦, 一家人去旅行小朋友就最開心, 亞媽就最辛苦...
    [版主回覆03/20/2012 17:18:18]真係好耐唔見你喎. 你都係媽咪最明白, 除咗少爺們要服待, 大老爺都要照顧埋.

    ReplyDelete
  7. 好正咁.... club med 我一間都未去過, 唔知幾時有機會?
    [版主回覆03/27/2012 14:32:02]真係幾好, 有機會去玩下, 不過如果想靜靜哋過二人世界Club Med就唔多啱.

    ReplyDelete
  8. club med真係好o岩一家大細去喎!!!!!!!!!!! good pick ar!!!!!!!!!!
    [版主回覆03/28/2012 14:12:52]我諗一班朋友柴娃娃咁去又玩又飲又食都會好開心.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...