Thursday 25 September 2014

星球艇仔粥

每個星期六買餸前都會和Daddy撑枱腳食早餐, 享受難得的寧靜.

上星期六去了Bukit Timah Hawker Centre, 因為之前在那裏食過一間粥檔覺得味道不錯也很足料, 重點是有脆脆的油炸鬼送粥.

脆脆的油炸鬼在這裏不是到處有的, 很多粥檔的油炸鬼都不會是脆的, 所以攤販都會剪成小塊放在粥裏面.

但這攤粥檔則附上脆的油炸鬼, 價錢包的, 不用另外買.

見到有賣艇仔粥, 很開心耶, 太久沒吃過艇仔粥了.

哈哈, 這就是星球版的艇仔粥了, 魚片魷魚花生粥是也. 在香港艇仔粥好像是比較便宜的粥品是一, 但這碗可是全檔裏除了田雞粥外最貴的一款啊, 盛惠S$4.  不過, 好好味, 魚片又滑又鮮.


隨粥附上半條油炸鬼, 另外加了三毫子多買了另外半條, 因為Daddy也想吃.

對面那碟叫水粿, 潮州食物吧, 蒸米糕上淋上炒過的菜甫.

16 comments:

  1. 實際上新加坡嘅食物便宜過香港

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港物價越來越高呀, 所以好理解點解咁多民怨.

      Delete
  2. 脆卜卜油炸鬼我都想食呀。
    成日聽人講新加坡啲嘢貴,呢碗粥都唔算貴噃,咁多料。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實依家比起香港, 啲物價真係唔算貴.

      Delete
  3. 物離鄉貴呀,我度買亞洲食品都係好貴

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我覺得呢邊食嘢隨時平過香港噃.

      Delete
  4. 我都係鍾意香港地道的艇仔粥多D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係, 但喺呢邊有得食已經算係咁啦.

      Delete
  5. Replies
    1. 你出街都好易食到碗啦, 正宗好多添.

      Delete
  6. 油炸鬼...好想食. 可能要出手.

    ReplyDelete
  7. SO SWEET!~2個囝囝都咁大~仲KEEP 住同老公撐下枱腳好好~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 查實係每星期六朝早都要送細仔去上興趣班, 放低囝囝咪去食早餐囉, 跟住仲要去買餸, Daddy跟埋去幫手拎.

      Delete
  8. 我呢到都無靚粥食,所以返香港第一餐最鍾意食粥和油條,腸粉。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你嗰邊要食真係要自己動手先得啦. 我返香港都係一定去食粥, 油條同腸粉架, 仲有我至愛的炸兩同豉油皇炒麵呀.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...