Friday 19 September 2014

有禮物收?

最近發覺自己越來越肥,尤其肚腩和大脾,於是上網買了一些Nip+Fab的產品,希望會有幫助啦。當然我也會注意飲食和做點運動。

這邊的Nip+Fab很多時候都會有大減價的,因為它的產品的保用期都很短,要減價來把快過期的貨品賣出。

今次買了一支(tummy fix)肚腩膏和兩次cellulite fix (橙皮紋?),全部都是2015年2月就到期的。原價每支S$29.9, 跳樓價tummy fix S$5, cellulite fix S$9. 每天早晚各搽一次,2月前肯定用得完。

先不要問我有沒有效,我也是第一次用啊。 不過,搽完tummy fix肚腩位會覺得熱,應該代表有些少作用吧。

減價以外還要免運費的呢,本來應該是用普通郵遞,不知何故居然用速遞運來,15號訂,17 號已經收到,出奇地快。寄來的盒好大耶,裏面只是三支cream和兩大張紙。把三支cream拿出來放到溶室櫃內,那紙盒就擱在房裏的書桌下,打算循環再用。


Nip+Fab貨寄出後會電郵通知的,16號就收到電郵了,17號送到。

很奇怪地18號又多一封電郵通知貨已送出,以為他們的電郵系統出問題,就不當一回事。

今日放工回家,看到一樣的紙盒在門口,以為是Daddy嫌那紙盒阻地方打算拿出樓下recycle bin丟掉,心裏還想"豈有此理,不問過就想丟我的東西!"

晚飯後囝囝們告訴我門口的包裹是我的,我說那只是空盒。

"不是呀,今天才送來的!"
"嗄?我前天就收到貨啦,我只訂了一次嘛。"

上網查過,連信用咭都查了,我肯定只訂過一次貨,付了一次錢。

莫非他們要送我生日禮物?


不是我的東西,我也不肯打開,直接email客服問他們要怎樣處置,就看他們怎樣回答吧。

20 comments:

  1. hahaha... 可能會因為你乖, 佢會答你送俾呀!!! 收返返去可能個cost 仲大... 哈哈~~~ XDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係架, 佢揾人嚟收番仲貴呀, 橫掂賣唔出都係要丟. 到今日都未有回覆, 可能真係送埋俾我呀.

      Delete
  2. 如果唔收番嘅話,咪賺咗14歐囉!
    我地一定冇呢支歌唱架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係第一次遇到咋. 到今日都未有回覆, 可能真係俾我賺.

      Delete
  3. Replies
    1. 做人都係誠實啲好囉, 不過到今日都未有回覆, 望住盒嘢都唔知點算好.

      Delete
  4. 哈哈........我份人最無恆心,所以................

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔係太有恒心, 但依家情況緊張, 要急救下.

      Delete
  5. 記得出用後報告喎。真係要問清楚。我都試過,訂2盒,送咗2箱黎,拿拿聲話比公司知。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 等我用晒一支就出報告啦. 到今日都未有回覆呀, 點算好呢?

      Delete
  6. 一個速遞, 一個郵遞雙重咗?
    我都好想知功效如何呀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係兩次都係速遞呀, 今次真係蝕俾我囉. 等我用晒一支後再出報告啦.

      Delete
  7. 你咁誠實,分分鐘佢會送比你用 :)
    肚腩覺得熱熱哋,會唔會有辣椒成份? 

    ReplyDelete
    Replies
    1. 到今日都未有回覆, 可能真係當送俾我. 無寫晒全部成份出嚟, 只係emphasize其中三樣, 但無辣椒囉.

      Delete
  8. 其實多做運動來得有效!
    收番去成本仲贵,不如送俾你好过!(可能是生日礼物。。。。)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有加埋做運動架.
      兩個星期喇, 佢哋都無回我, 可能真係送埋俾我呀.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...