Tuesday 9 September 2014

中秋節做節晚餐

昨天中秋節, 你們都有做節吧.  FB看到家家戶戶熱熱鬧鬧地做節, 桌上都有豐富菜餚, 很羡慕哩!

Daddy家人從來沒中秋節做節的習俗, 基本上除了團年飯之外, 就沒有其他的做節傳統.

我說中秋節要做節,然後到樓下去玩燈籠, 他的反應亦都極其冷淡.

所以我也不想大費周章煮大餐做節了, 反正今日仍然要返工.  新加坡是沒有中秋節假期的. 沒有慣常的雞, 魚, 燒肉等等, 只是煮比平常豐富一點的小菜.

四餸一湯, 白飯任裝.

為了用完剛買的金不換, 煮了泰式青咖哩海鮮.  第一次煮和吃青咖哩海鮮, 以前都只是吃青咖哩雞.  星期日晚煮了焗雞脾, 不想再吃雞, Daddy說煮蝦吧.  好, 就煮蝦, 再加青口和魷魚, 就成了青咖哩海鮮了. 這道菜快, 靚, 正呀!  用現成青咖哩醬, 加入海鮮快煮, 十分鐘以內就攪掂.



怕囝囝們不能吃辣, 煮了蒜泥白肉.   豬腩肉白烚至熟, 待冷切片, 淋上醬汁即成, 又是簡單快趣.


跟雀后煮的照燒帶子, 更加簡單, 幾分鐘煮好上桌. 雖然帶子有點小, 但真的好好味, 連平時不吃帶子的大仔都讚好味.


加上蝦醬炒蕹菜和無花果蜜棗西洋菜排骨湯, 就是昨晚的中秋節晚餐了.

飯後和囝囝們到樓下公園玩燈籠, 今年他們第一次玩要點臘蠋的傳統紙燈籠.  都說這裏沒過節氣氛, 整個公園就只有我們一家.



青咖哩海鮮做法

材料: 泰國青咖哩醬, 大蝦 10隻, 魷魚 1 隻, 急凍青口 適量, , 茄子 1 小條, 椰汁 1 盒 (我用Kara 牌, 200ml)

做法:
1.  大蝦洗淨, 挑去蝦腸; 魷魚洗淨, 壓花切塊, 用少許鹽和胡椒粉略醃; 青口解凍, 沖淨; 茄子切塊.
2. 椰汁倒入鑊內, 用中大火炒至表面有油光, 加入青咖哩醬炒勻, 加清水1杯, 煮滾.
3. 加入茄子, 煮至茄子熟和軟身, 加入蝦, 待蝦稍微轉色, 加入魷魚和青口, 煮至蝦全熟即可關火, 最後加入金不換兜勻, 即可上桌.

註: 如有香芧, 檸檬葉和南薑, 可先用少許油爆香, 才繼續步驟2.  其實青咖哩醬入已有這些材料, 省卻亦可. 

20 comments:

  1. 你就算過唔過節都煮得好豐富。

    ReplyDelete
  2. 青咖哩海鮮好吸引, 已抄下食譜喇, 謝謝分享.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好鬼好味架, 用現成醬整易過借火.

      Delete
  3. 嘻嘻,我地都冇做節架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你嗰邊鬼佬地方, 無做節都好正常.

      Delete
  4. 沒有中秋節做節的習俗>>只係Daddy家係咁定S'pore華人都係咁.

    ReplyDelete
  5. 我家也沒有做節的習慣,細時家人會重視聖誕節多一點,會一起食聖誕大餐

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我屋企好傳統, 每個節都會做的, 以前連初二, 十六都會做芽添.

      Delete
  6. Replies
    1. 一家人一齊唔做節都無所謂既.

      Delete
  7. 他的反應亦都極其冷淡 --- Hahahahaa, DD also just ate and nodded when we had two Mid Autumn Festival dinners , when kids were younger, we did go and bring them to the park to carry lanterns though. THOSE were the days... I miss my rabbit lanterns.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊啲人都無話做節既, 無哩氣氛. W didn't go down with us to play lanterns. Haha, you really like rabbit lanterns very much.

      Delete
  8. 最重要都係一家人在一起 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係, 一家整整齊齊食餐飯最開心.

      Delete
  9. 其實我好怕做節...夫家娘家爭日子做節...有個野蠻奶奶~仲加個惡頂阿媽~呢d日子我最怕~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好彩無呢個煩惱, 娘家唔喺呢邊, 我奶奶亦好就得人.

      Delete
  10. 我呢度更加無做節,唸起细個玩燈籠,大個啲上山賞月,好懷念啊!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...