Thursday 18 September 2014

又老一歲了

星期六是我的生日, 又老一歲了.

近年生日只覺得又老了, 臉上皺紋又多了, 所以也沒太大興緻去慶祝.

今年囝囝們為我預備了生日早餐, 心裏甜, 口裏更覺甜, 因為囝囝搽了很厚的朱古力醬.  


一早我還在溶室裏梳洗時, 哥哥便敲門問我的麵包要塗什麽, 咖啡要cupaccino 還是mocha. 早餐全都是哥哥做的, 細佬只是最後負責按咖啡機的按鈕.


沒打算特別慶祝, 下午還要參加教會留學生事工的戶外活動, 所以中午就一家出外食午餐當作慶祝. 囝囝們決定要去Star Vista 的Hot Tomatoes吃西餐, 還把顏色筆等帶去為生日卡趕工.

Hot Tomatoes以前介紹過, 食物就不說了.  侍應來打招呼時, 囝囝們告訴他那天是我生日, 還大大聲告訴他我的年齡.  真過份, 年齡是女人的秘密嘛!

埋單前侍應就送上一片tiramisu蛋糕.  這蛋糕就成了我今年的生日蛋糕, 不錯, 很好吃.  小小片的剛剛好, 因為大家都已經吃到好飽, 一人吃兩口就夠了.
下午三點半就去Punggol Settlement參加留學生活動.  Punggol Settlement 是在新加坡北部海邊一個新起的戶外休憩設施, 但因為新建的, 樹木都還很少很矮, 所以很曬很熱. 環境很好, 但在烈日當空下, 我真的沒心情去玩. 但囝囝們依家玩得很開心, 細佬還帶了私家scooter去玩.


 池塘裏有好多烏龜

會合學生們就開始玩遊戲, 旨在讓大家熟絡破冰.  但在大太陽下玩, 真的好辛苦呀.

玩完遊戲後就有一個小時自由活動, 大家都去租單車踩. 太熱也太懶, 我沒租車, 只陪在哥哥旁邊, 因為他還沒學會踩.

這裏如果不曬的時候, 其實是個很舒服的地方, 沿途看到有人釣魚釣蟹踩單車踩roller等.

六點就是晚餐時間, 本來要和他們一起吃的.  但主辦人居然安排了去吃印度餐!  我最怕印度香料味, Daddy和囝囝們又不能吃辣, 怎麽吃? 平常可能還能將就點陪他們去, 最多之後再吃宵夜.  但那天我生日耶, 我才不要難為自己呢.

只好臨時縮沙, 自家人轉場吃晚餐.  最後又回到Star Vista, 那裏那天成了我家的飯堂了.  囝囝們要吃日本餐, 於是去了和民.

叫了一個二人餐, 因為細佬看中了餐內的豬頸飯.  這碗幾乎是細佬一個人KO掉, 他超愛吃. 
 
 二人餐的沙律
 二人餐的魚生, 稍鹹了點.
 囝囝們要吃的和風pizza,很薄, 像吃餅乾.
 北海道火鍋, 也是二人餐包的.  挺喜歡的, 只是如果不放那片牛油會更好.
 其實二人餐已經很多, 但哥哥想吃炸豬扒, 又點了, 另外還叫了天婦羅蝦.  這餐吃到超級飽.
今年的生日就是這樣過了. 一家人一齊吃了兩餐飯慶祝, 也不錯了, 還有一點戶外活動時間呢.

都怪那天在Punggol 太曬, 之後幾天身體就不舒服了, 都說老了. 

18 comments:

  1. Belated Happy Birthday Luyi!
    原來因為咁曬了成日,多飲水補充返啦!還要做返D美白補濕mask補數!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luca 媽, 多謝你! 噢, 唔記得用美白mask添, 唔怪得呢個星期面色特別差啦, 今晚就即刻敷.

      Delete
  2. 補番句生日快樂先!

    ReplyDelete
  3. Forever young and good-looking. That’s all I wish for you on your birthday!

    ReplyDelete
  4. 生日快樂!!!
    明白明白... 我都係... 與其話係愈來愈成熟所以唔太想慶祝, 不如話愈來愈覺得慶祝唔重要... 收禮物呀, 係要一千幾百人同自已講生日快樂呀, 係要與別不同呀... 呢D野後生時好幸呀, 但係一年又一年嘅過去, 覺得呢D都唔重要... 相反見到D後生朋友在FB上又 驚喜, 又同男友高級晚餐, 又要收花, 又要旅行... 見到都唔開始唔明...
    所以我有時覺得自己漸變老姑婆... hahahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有希, 多謝你! 我越嚟越覺得我同你好啱key呀. 老公問我要不要買蛋糕, 要怎樣慶祝, 我都話唔駛, 生日年年都係咁過, 無乜必要大肆舖張. 更加唔想諗起自己幾歲了. :p

      Delete
  5. Luyi, 遲來的生日祝福。星期一,我也過了生日,今天是靚公生日,昨晚和他的舊同學慶祝了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你! 補祝你同靚公生日快樂, 身體健康!

      Delete
  6. 生日快樂!
    最開心都係囝囝們為你預備生日早餐.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝! 囝囝們咁有心思當然開心啦.

      Delete
  7. Belated happy birthday! Stay young, pretty and healthy!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...