Monday 1 September 2014

星期一晚餐精選: 11 Aug 2014 蘿蔔魚蛋魚肚, 三文魚頭味噌豆腐湯

每個星期一都因為鋼琴老師會留下來吃晚餐, 我要提早回家煮飯.

過門都係客, 每次想要煮什麽菜都很傷腦筋, 因為要在短時間內完成, 除非我之前一晚預備好材料.

所以有時候會煮得非常求其, 就像這餐.

蘿蔔魚蛋"豬皮", 那"豬皮"其實是魚肚.


翻煮過N次的三文魚頭豆腐味噌湯, 不過今次的魚頭很好吃, 煮完湯肉還嫩, 細佬第二晚臨睡前仍對我說: "The fish yesterday was so delicious.  Can you cook it again?"

今朝返工時聽收音機聽到DJ們在談論昨天的港姐決賽.  為什麽新加坡電台DJ會說起香港選美呢? 莫非今年港姐水準奇高?

那DJ說昨晚看了TVBJ的直播, 那問答環節讓他笑翻了.

問: 你最喜歡看什麽書?
答: TVB 周刊

???!!!! 是為了擦鞋還是那佳麗真的只看八卦雜誌呢?
就算平常不看書, 好歹也隨便說一個作家名字啦.  說金庸的小說也不會錯到那裏吧, 沒真正讀過他的小說也總會看過電視電影的神鵰俠女, 天龍八部等吧. TVB 周刊這樣的答案也太丟臉了吧.

好像還有多一位答: "我平常沒什麽看書, 都是看漫畫的."
唉, 佳麗們的頭腦真的是那麽空的嗎?


18 comments:

  1. 細佬到第二晚仲諗番起個魚頭,真可愛。
    我哋個年代香港小姐係美貌與智慧並重,而家唔駛啦?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我囝囝哋成日都會咁, 會突然間諗起一樣我煮過既嘢叫我再煮, 但有時我都唔知佢哋講緊邊樣, 因為佢哋唔知啲食物叫咩, 淨係like that...that day you cooked... pork ...
      依家係美貌與智慧求其有一樣已經難能可貴啦.

      Delete
  2. 第三名嗰位真係好騎呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實第一嗰個我都覺得OK既, 個樣唔算靚, 但夠大體咁囉, 可能外國大掛. 第二好北妹feel, 第三就勁唔掂. 我都無睇, 只係睇相啫.

      Delete
  3. 我美國朋友問我香港小姐結果我才知道有選美,聽說個亞軍答自己好叻,叫人選佢做冠軍,服呀!


    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係聽DJ講先知咋. 我睇到亞軍個樣, 再加埋睇到關於佢言談既報道, 家陣對佢勁反感.

      Delete
  4. 我都無睇過, 不過答呢個答案又有點那過...

    ReplyDelete
  5. 細佬讚你嘅方式好sweet

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗佢又唔係想讚我, 只係佢想再食個魚頭.

      Delete
  6. Replies
    1. 我都已經廿幾年無睇過, 只係睇上網睇先知.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...