Thursday 11 September 2014

一波多折的Red velvet cake

上星期為了做red velvet cupcakes 給細佬拿回學校, 特地買了一樽buttermilk.

用剩很多, 所以又再做red velvet cake.

之前我的組在公司內部比賽贏了, 這蛋糕就當作慰勞他們.  還有好同事前日生日, 剛好也用來慶祝他生日, 一舉兩得.

整cupcakes 時只用了普通buttercream, 這次就正宗點用cream cheese frosting.

見Mommy Dearest做了多次這造型的蛋糕, 一直想試, 這次就終於做了.  不過最近天氣超級熱, 我在frosting裏又減了糖霜份量, 所以frosting很容易溶, 每擠幾朵花就要放回雪櫃, 要調色做ombre (漸變) 效果實在不可能了.  不過, 就這樣純白也蠻高雅的.

第一次嘗試不算滿意, 因為蛋糕和frosting進出雪櫃多次, 擠花時又要快手快腳, 到最後已經沒耐性, 草草完成.  味道是不錯的, 不會太甜.




以往都是做buttercream frosting, 第一次做cream cheese frosting, 原來沒那麽容易.  這個蛋糕的frosting就做了兩次.  初時找了一個用cream cheese和忌廉的食譜, 沒有牛油的.   可是我沒詳細看食譜裏說一定要買一塊塊的那種cream cheese, 我貪平買了spreadable 的那種, 結果打出來的很水, 連塗在蛋糕邊都有困難.  約略塗在蛋糕上就變成這個樣子, 慘不忍暏呀!


 這個猫樣哪敢帶去公司, 於是第二晚把旁的frosting剷走,  另外打了個cream cheese buttercream, 今次用了塊狀的cream cheese, 但因為我減了糖, frosting不夠挺, 擠花效果不算理想. 以後要再嘗試.

20 comments:

  1. 純白好靚呀, 同事一定好開心.

    ReplyDelete
  2. 你很有心學習,我試過唔得都會好快放棄呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有啲唔服輸性格, 要做到先心息.

      Delete
  3. 整得好靚~~哈~不過好魔鬼~~食完好肥~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝呀! 所以我自己都係食咗好細塊咋, 留番俾同事哋嘆.

      Delete
  4. 好靚好靚, bravo ! For ombre, remember to reduce the beet root juice to very thick then add in otherwise will be too watery. Yes, my sad lesson from my last ombre red velvet cake, sob sob....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I'm not brave enough to use beet root for the coloring yet.

      Delete
  5. 花唧得好靚呀, 好似婚紗裙.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...