Wednesday 24 September 2014

Happy birthday to Daddy!

星期日是Daddy的生日, 那天我做了個不及格的老婆, 晚餐沒煮, 蛋糕也懶得做.

逢星期日都要早起身返教會, 崇拜主日學詩班, 從早上六點起身要到下晝兩, 三點才回到家, 已經什麽都不想做了.  那天工人放假, 更加不想煮飯.

反正囝囝們要去NUSS上游水堂, 順便在那裏的秀才中餐廳吃晚餐當慶祝.

我和Daddy都是九月生日, 一次過收到兩張NUSS送的S$20餐飲卷, 正好派上用場.

這餐飯吃得很開心, 因為囝囝們終於學會用筷子了.  剛剛識用, 貪新鮮, 兩兄弟成餐都在扒飯, 很快就吃完了.  細佬平時食得好慢, 每次都想撒嬌要人餵, 但這餐全程自己扒飯, 吃了好多也吃得好快, 每餐都這樣就好了.
 
囝囝們每次都要吃的北京填鴨, 我都不想拍照了.


最近秀才有客家菜推廣, 叫了碟客家小炒, 有土魷絲, 豆腐乾絲, 蒜苗和三層肉粒.  好味, 囝囝們見到三層肉粒兩眼發光.
每人一客菜膽火腿上湯燉魚膘, 好清但湯底好夠味.
填鴨片皮後斬件上
金銀蛋莧菜

回到家裏就切蛋糕. 自從識整蛋糕以來第一次家人生日沒做蛋糕.  但練完詩班後我專程去Plaza Singapura 的Rive Gauche 買了個粟子忌廉蛋糕, 也算有心吧.

這個蛋糕很小, 應該是五吋吧.  蛋糕很鬆軟, 粟子忌廉很滑很香, 只是個人覺得太甜了點, 但囝囝們大愛哩.  Daddy則說很像我以前做過的粟子蛋糕, 哈哈, 算是讚我吧, 我做的怎能和名牌餅店的比.

21 comments:

  1. Happy belated Birthday W ! God bless !

    ReplyDelete
  2. 我日日都係一個不及格的老婆。
    睇你日日咁早起身,忙返工,忙屋企,後生真係唔同,我聽到你咁忙都攰喇。
    呢餐都唔錯,燉魚鰾好特别。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔後生啦, 都覺得攰架, 但無辦法啦.

      Delete
  3. Happy belated Birthday Daddy!
    我like個〝填鴨片皮後斬件上〞,好似去咗骨喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! 係呀, 去咗骨架. 方便食之外, 廚房又可以留番副骨嚟煲湯掛.

      Delete
  4. 係唔係自己煮, 自己整唔重要, 最重要一家人一齊就可以 :)

    ReplyDelete
  5. Daddy 都係9月之星, 生日快樂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋兩個生日差八日咋.

      Delete
    2. 我同靚公差5日咋, 都都係9月之星,

      Delete
  6. 生日快樂呀Daddy! 祝身體健康,笑口常開!

    ReplyDelete
  7. 生日快樂呀,開心便好,你已經是個好好老婆。

    ReplyDelete
  8. 我都係9月之星, 大家生日快樂!
    Luyi, 真佩服你的拍力!

    ReplyDelete
  9. HAPPY BELATED BIRTHDAY!~Daddy! 祝身體健康~~~日日開心~!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...