Monday 20 February 2012

煙鴨胸沙律 (食譜)

上星期囝囝好多測驗和默書,每晚都要陪太子讀書,好攰呀!

今個星期沒測驗了,我可以喘一喘氣了。

最近真的沒時間煮嘢,連週末都要靠姐姐煮, 好彩我家姐姐好叻煮嘢食,如果唔係就慘囉。

今日姐姐整了煙鴨胸沙律,主意是我出的,但並沒告訴她做法(沒時間啦),聰明的她自己參考食譜書,一樣掂,還好好味哩。

煙鴨胸是從Mmmm買的,才S$3.8一個,好抵食。這菜有煙鴨胸的鹹香,有菇菇的鮮味,加上油醋青檸汁,開胃又惹味。




材料:
煙鴨胸  1 個
新鮮菇類 (我用白玉菇) 適量
生菜  適量
蒜頭  1瓣
蔥頭(shallot) 2 粒,切碎
橄欖油 1湯匙
balsamic vinegar  1/2 茶匙
青檸汁 1 個 (細)
parsley, basil  適量
鹽,黑胡椒碎 適量

做法:
1。煙鴨胸解凍,用易潔鑊煎香兩面。不用放油,皮向下先煎可逼出油份。取出切片待用。
2。蒜頭切片,加入橄欖油,醋,青檸汁和香草混合,加入少許鹽和黑胡椒碎調味。
3。鑊內下少許牛油和食油,燒熱,爆香蔥頭,再大火快炒菇菇2﹣3分鐘,加入鴨胸片,兜勻,倒入蒜頭油醋汁,煮至汁料滾即盛起放在已舖上生菜的碟上即成。







9 comments:

  1. Pandora 香傭講法文21 February 2012 at 03:46

    陪太子讀書, 辛苦過太子!! take care^^
    [版主回覆02/22/2012 10:55:20]多謝! 你都係過來人, 明白既.

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria21 February 2012 at 05:28

    你個姐姐真係叻!!
    [版主回覆02/22/2012 10:54:50]佢好醒, 不過做到十一月咋, 第時新嗰個有佢一半咁醒我都開心啦.

    ReplyDelete
  3. 姐姐好叻叻
    [版主回覆02/22/2012 10:54:39]佢好醒, 不過做到十一月咋, 第時新嗰個有佢一半咁醒我都開心啦.

    ReplyDelete
  4. 博師奶Mrs.blog21 February 2012 at 11:13

    我自己就未整過煙鴨胸,不過就在家附近的餐廳吃過,加埋油醋橄欖汁,好好味!
    [版主回覆02/22/2012 10:53:47]煙鴨胸真係幾好味, 而且已經煮熟, 只需翻熱就食得, 好方便.

    ReplyDelete
  5. 你個姐姐好叻啵 笨笨連做家傭既本事都冇 /口\
    [版主回覆02/22/2012 10:52:39]你講笑咋, 你煮啲嘢都好掂噃.

    ReplyDelete
  6. 現在辛苦一點, 好讓他們第時的路好行一點, 我父母以前都是這樣的呢。
    [版主回覆02/22/2012 10:52:05]希望係咁啦, 依家小朋友讀書比我哋以前大壓力好多.

    ReplyDelete
  7. so nice !
    Poor kids, now when I think of their exams, I also feel giddy ^^ ... 加油好媽媽!
    [版主回覆02/27/2012 15:05:12]You've past that stage. I still have many years to go.

    ReplyDelete
  8. 黃師奶廚藝小百科22 February 2012 at 16:43

    幫囝囝溫書~真係慘過返工~哈~~~
    [版主回覆02/27/2012 15:04:42]我真係寧願返工呀.

    ReplyDelete
  9. 现在做人父母甚艱難!
    [版主回覆02/27/2012 15:04:17]依家啲小朋友越來越醒, 學啲嘢又越來越深.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...