Thursday 2 February 2012

焦糖燉蛋 crème brûlée


星期日我整包時, 哥哥走入廚房問我整咩, 我答鹹牛肉包和吉士包
突然間佢話: "Mommy, I want that custard with hard hard sugar on top".  我聽到一頭霧水, 姐姐居然明, 原來囝囝指
crème brûlée.
囝囝好少會話要食我整的甜品, 二話不說即整, 剛好下午茶時間可以食, 食完才去上游水堂.





趕着整包, 所以怱忙間焗出來的 crème brûlée 裏面未完全凝固, 但囝囝反而說他鐘意這種口感, 似食雪糕喎
一共焗了四兜, 我試了一點, 真的有點像食雪糕, 夠濃夠滑其餘的全部由兩個囝囝食完, 細佬叫呢樣做"egg jelly".



哥哥一月升二年級後, 功課比以前深, 尤其是中文上年中文黙書每次都是黙拼音和幾個簡單中文字, 但今年每次都要黙六至七句句字, 全部要寫字的
我知道對香港小朋友都是小兒科, 但對這邊的小朋友來說真的很難在香港, 走在街上, 到處都是中文字, 中文路名, 中文告示, 中文廣告, 見得多自然多少會有點印象, 但這邊出外放眼都只有英文字, 幾乎只有中文堂時才會見到中文字, 所以只能靠死記

每星期五黙書, 囝囝要由前一個星期六開始練寫, 每日都要温才勉強應付得來

這是上星期五要黙的 (這邊是學簡體字的):

1。农夫在田里种菜。

2。天上有很多星星。

3。妈妈到巴刹去买东西。

4。我一定要用功读书。

5。我看见游戏场上有几个男孩子在玩。

6。校工在打扫课室。

7。爸爸把工作做玩了。

囝囝幾乎將所有句子寫了一百次到前一晚都仍然寫不出"", "", "".  Daddy教到發脾氣, 鬧完罰抄完, 下一分鐘又忘記了後來到夜晚九點半, Daddy放棄了, 叫我去攪掂.

最後我叫他用圖畫想像的方式去記, 譬如""就是有個人拿住一個耙在耕田, ""看起來就像一個耙然後""就是一個肥月亮中間加一條直線最後""我真的想不到, 就叫他記住旁邊一個人, 人旁邊有個桔子(""看起來像有葉的桔), 之後最右邊畫兩個交叉("").  講了十分鐘就讓他去洗面擦牙瞓覺, 然後和他一起禱告求主幫助他記得所有的字那晚我們都很擔心他第二日又會完全忘記, 但應該是神聽我們的禱告,而我教他的方法他明白, 他這次黙書全對哩!

10 comments:

  1. amen! 唔個呢條 link 啱5啱你用呢?http://www.language.berkeley.edu/fanjian/start.html
    [版主回覆02/06/2012 15:42:05]唔該晒. 呢個啱駛呀, 雖然我喺呢邊讀預科時都係要用簡體字, 但我都仲未攪得掂好多簡體字. 點解淨 = 净呢? 三點水變兩點水, R爆頭呀!

    ReplyDelete
  2. 中文字真係好難學架,
    [版主回覆02/06/2012 15:40:56]本身中文唔易學, 繁體都仲有啲意思同由來, 但變咗簡體個意思都唔見埋仲難.

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria3 February 2012 at 05:26

    去多d牛車水會唔會好d??
    [版主回覆02/06/2012 15:39:26]牛車水都唔係太多架咋, 佢每個星期返教會見得多啲, 因為我哋參加華語崇拜.

    ReplyDelete
  4. 中文字真係好難學, 我囡學校所有學生最差個科就係中文科!! 唉!
    [版主回覆02/06/2012 15:38:39]有時我諗我囝有我教都讀得咁辛苦, 其他同學如果家長自己中文唔掂既咁點算呢?

    ReplyDelete
  5. "egg jelly"~ haha~ 滑滑呀!
    有火槍真好!
    [版主回覆02/06/2012 15:34:27]細佬見親一杯杯凝固的物體都會話係jelly. 係呀, 有支火槍係好方便.

    ReplyDelete
  6. 黃師奶廚藝小百科3 February 2012 at 15:42

    愛心媽咪~囝囝想食咩都會整~!!!
    [版主回覆02/06/2012 15:33:19]佢好少話要食我整既嘢架, 所以佢要食既我都會盡量整俾佢食.

    ReplyDelete
  7. 你有無聽聞過呢度有間叫"百力果"既教育中心,佢地教華文好掂架!!! 我有個同事之前喺果度做老師,又有另一位同事D仔女都喺果度上堂...佢地既教學方法好活動,而且成效都好高...而家我同事D仔女都愛上左華文呀...
    [版主回覆02/06/2012 15:28:59]我都聽過呢間, 但除非真係無辦法我都唔想送佢去補習班, 因為平時已經要做功課, 又要學琴, 珠算同游水, 時間無多, 再上多幾堂就連玩既時間都冇啦.

    ReplyDelete
  8. 博師奶Mrs.blog6 February 2012 at 14:16

    媽咪教用圖畫想像方式去記,是好方法又有趣啊!囝囝又咁叻,要整多幾個 crème brûlée 大家一齊歎下haha!!!元宵節快樂!
    [版主回覆02/06/2012 15:25:50]依家教小朋友讀書真係唔容易. 元宵節快樂!

    ReplyDelete
  9. 祝元宵節快樂呀!
    [版主回覆02/08/2012 13:37:36]多謝! 大家咁話.

    ReplyDelete
  10. 做你囝囝真幸福,話食嗰樣有嗰樣!而家做父母教仔女真要出奇製胜,另一種學問!
    [版主回覆02/08/2012 13:40:17]依家啲小朋友好唔同, 我細個時爸爸媽媽都從未督過我做功課同温書.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...