Thursday 16 February 2012

Valentine's family special

星期六Daddy公司攪了一個Valentine's Family Special, 包坐纜車和食一餐buffet dinner.

下晝五點半去Harbourfront Centre坐纜車上Mount Faber,晚餐在Jewel Box食。 其實Jewel Box裏面有好幾間餐廳,但他公司沒講明是那一間。我上網揾時發現無論邊間似乎都係貴夾唔好食,所以沒太大期望。

原來我們食飯的地方是裏面的一個ballroom而非餐廳,纜車下面一層的三個大窗口就是我們用餐的地方了。風景真的很不錯,還可以看到日落。



食飯前先飲嘢,不過只有雪碧和可樂可揀。 飲嘢的這個地方有好大陣異味,好臭,好像猫尿的味道。



好彩ballroom裏面沒異味,不過我都係食唔落。 本來期望已經夠低,估唔到可以差得咁交關。呢碟就係所謂buffet的食物了,和我公司canteen的食物差唔多,居然腸仔都有, 呢餐食完我都唔覺飽, 返到屋企都仲要再揾嘢食。 雖然Daddy公司有準貼所以我哋唔駛俾full price, 但咁既嘢食都係絕對揾笨。Daddy話如果沒準貼正價要成S$90一個人,纜車票都唔駛30蚊,即係成六十蚊食呢碟嘢, 佢哋肯定賺到笑啦。



個ballroom都靚架, 可惜得個樣。



細佬好乖自己食,仲食好多添。



見到咁既食物質素,我哋三扒兩撥食完就走人。在Jewel Box略兜一圈影下相。



天色開始暗,我哋就坐纜車過海去聖陶沙。



好耐以前去聖陶沙,好多地方都係免費的,現在每樣都要收錢,這魚尾獅要S$8上去,我就唔上嘞,由Daddy帶囝囝哋上去,都冇咩好睇。



我覺得反而下面呢隻Q版魚尾獅仲可愛。



俾錢上去魚尾獅上面就係睇到呢個景,坐纜車時都睇到啦,都唔明上去做乜。



入夜了,星期六人又多,我哋都冇咩興緻繼續行,又坐纜車返Harbourfront Centre攞車返屋企了。



今次參加呢個活動都係俾囝囝哋坐下纜車啫, 佢哋真係好開心架。哥哥好攪笑,一開始時係咁問我哋架纜車會唔會跌落去, 仲好緊張咁攬住我,不過坐咗陣就唔再驚。


9 comments:

  1. 哥哥揹住個熊貓bag仲要向前揹好可愛!!! 好彩唔駛錢....當family day出外走走...坐纜車一遊喇.......
    [版主回覆02/17/2012 14:11:55]佢瞓覺都要呢隻熊猫喺隔籬架, 仲幫佢改埋名添.
    要俾錢架, 只係subsidized咋, 大人都盛惠五十幾一個人架, 下次點都唔再上當, 自己俾錢搭纜車好過.

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria17 February 2012 at 04:36

    Q版魚尾獅係咪新架? 幾年前唔覺有o既??
    [版主回覆02/17/2012 14:10:44]唔知喎, 我都唔知幾多年冇去過嗰度, 仲大鄉里過你.

    ReplyDelete
  3. 佢地返香港無座過海洋公園纜車?
    [版主回覆02/17/2012 14:09:54]有架, 幾乎次次都坐, 啱啱上年九年先坐過之嘛. 可能呢邊纜車第一次坐, 而又係响市區,所以囝囝覺得唔同啩.

    ReplyDelete
  4. 至緊要係一家人玩得開開心心呢^^
    [版主回覆02/17/2012 14:08:17]係呀, 當一家人去行吓囉.

    ReplyDelete
  5. 好彩唔洗比錢! 冇見細佬幾個月,大個仔好多呀!

    女女今年嘅情人節晚餐都係在Sentosa,但係在Sentosa Boardwalk, 聽說好靚,可能醉翁之意不在酒,哈哈!
    [版主回覆02/17/2012 14:07:58]要俾錢架, 只係subsidized咋, 大人都盛惠五十幾一個人架, 下次點都唔再上當, 自己俾錢搭纜車好過.
    細路仔大得好快, 你上次見細佬佢都咁未好識講嘢, 依家乜都識講啦.
    你囡囡情人節, 白麵包加水都飽晒啦, 有乜所謂.

    ReplyDelete
  6. 黃師奶廚藝小百科17 February 2012 at 16:24

    一家人出去玩吓~咁過仲開心呢~!
    [版主回覆02/20/2012 20:20:10]自己一家人去行下都唔錯架,好過食嗰餐揾笨自助餐。

    ReplyDelete
  7. 睇相, D食物唔係咁差喎
    [版主回覆02/22/2012 10:56:17]味道都唔算太差, 只不過啲材料係最平嗰啲, 所以好唔抵囉.

    ReplyDelete
  8. 真係揾笨!但俾囝囝哋坐下纜車,见佢哋開心,乜都抵啦!夜景都好靓吖!
    [版主回覆02/27/2012 15:06:15]嗰日最開心就係坐纜車囉, 同埋原來聖陶沙依家變到咁.

    ReplyDelete
  9. 聖陶沙渡假酒店是否像Thai resort?? 可有資料介紹嘛? 想帶mama去悠閒幾日啊!
    [版主回覆06/18/2012 20:29:25]聖陶沙有好多酒店,我只住過Sentosa Resorts & Spa, 都幾好,幾有度假feel。我之前有介紹過,你去睇睇:http://blog.yahoo.com/_KULTAQJX5BXBA5MINNOEOEFSI4/articles/578972/index

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...