Thursday 21 November 2013

LC 無水蒸 - 南瓜蒜蓉豆豉蒸豬肉 (附食譜)

又開始喉嚨病, 已經是今年的第N次了.每逢喉嚨病, 我晚上都會睡不好, 因為一吞口水就會醒來.

希望這次可以快點好, 上次病了三個星期, 想起都怕怕. 而且我今年的病假已經完全用完了, 要休息就只能用年假了.

好了, 繼續我的LC系列. 

星期日新的緬甸姐姐放假, 我就忙了一天. 去完教會, 練完詩班, 回到家也幾乎三點了. 先搓包, 然後開始洗洗切切, 預備星期一的晚餐.  煲了蓮藕鱆魚排骨湯和煮了支竹炆排骨, 第二晚姐姐只需翻熱, 再炒多一樣小炒和油菜就可以了.  為什麽要先預備呢?  因為姐姐的廚藝依然非常有限, 煮來煮去都是那幾道菜,我們一家吃也就無所謂, 但逢星期一哥哥的鋼琴老師來上課之後會留下來吃晚餐, 怕她煮得不好就不好意思啦.

預備好星期一晚餐後, 已經五點多, 才開始計劃當晚晚餐.  從冰箱取出一塊豬肩肉(shoulder butt)解凍, 但解凍需時, 電飯煲煮飯卻要40分鐘以上, 不可能等到肉完全退冰醃好再放在飯煲內蒸.  只好先煮飯再作打算.

哈, 正好又可以用到LC 了, 這次試試無水蒸.  新買的26cm buffet用了來炆排骨, 那就用27cm oval來蒸. 

打開蓋, 好香啊!  沒有倒汗水,原汁原味.


豬肩肉很像豬頸肉, 但再少一點脂肪, 我通常都是買它來做叉燒的.  用來蒸也很好吃, 肉吃起來不乾不硬還是爽口的.  囝囝們一塊接一塊的吃, 一直讚好味. 

最好笑是細佬對我說: "Mommy, can you cook with aunty?  So we can have nice nice food." (媽咪, 你可不可以和姐姐一起煮, 這樣我們就有好吃的.)

還好姐姐放假去了, 聽不到他這番話.

食譜:


憑記憶當天的醃肉調味, 除了液體我用了量匙, 其餘都是大概份量, 只供參考.

南瓜 隨意
豬肉  300g 左右
生抽 1 tbsp
老抽 0.5 tbsp
酒  0.5tbsp
鹽 3/4 tsp
糖 1/2 tsp
粟粉 2 tsp
胡椒粉 少許
水 3 tbsp
麻油 少許
蒜蓉 隨意
豆豉 隨意

1. 南瓜去皮切塊, 舖在煲底.
2. 豬肉切塊加醃料撈勻,醃至少半小時(有時間醃夠久一點會更入味), 加入蒜蓉和豆豉撈勻, 舖在南瓜面.
3.加蓋中火三分鐘, 轉小火五分鐘, 關火焗六分鐘即可. 

26 comments:

  1. 原來LC可以做無水蒸,未試過呢!
    小朋友都唔識講大話,看來Luyi要努力訓練新姐姐啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以無水蒸架, 試下啦. 依家正在努力訓練, 不過有時煮嘢都係要有少少天份.

      Delete
  2. 我有個譜治喉嚨同咳,好work仲係純天然架,遲啲post

    ReplyDelete
  3. 你叫姐姐睇吓你個blog d食譜啦.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢都唔識睇中文, 不過我屋企都好多食譜, 係佢唔睇之嘛.

      Delete
  4. Replies
    1. 唔會黐底架, 醃肉時比平時多加少少水, 亦可以煲底墊啲蔥, 菜等.

      Delete
  5. Replies
    1. 病假有限架, 無限制既我諗有啲人會長期唔駛返工. 呢邊通常係一年14日病假.

      Delete
  6. 唔加水蒸出嚟原汁原味!

    ReplyDelete
  7. 經常喉嚨痛,要加強抵抗力啊。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 已經好小心飲食, 又有食維C, 但我體質好易喉嚨病, 冇符.

      Delete
  8. 南瓜蒸排骨好正!
    保重呀!祝身體健康!

    ReplyDelete
  9. 無水煮食,煮意真要讚!

    ReplyDelete
  10. 小朋友講話真率直!
    聽落LC煲真係好好用,但對我呢個老人家來講就太重了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小朋友有嗰句遘嗰句. 又真係幾重既, 我用嚟練力呀, 哈哈.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...