Monday 6 February 2012

二人世界嘆spa

上星期五, Daddy和我提早慶祝情人節

Daddy
想撇低囝囝哋去嘆一下二人世界雖然我有個很好很可靠的姐姐, 但要留低囝囝哋兩個人出國去, 就算一晚我都唔放心
.所以Daddy訂的是在"離島"SentosaSentosa Resort & Spa, 一晚住宿加兩個鐘頭的spa treatment.我們住的是Deluxe room, 有大大張King bed, 大大個LCD電視加DVD, 設備齊全.


溶室裏有齊所需的toiletries, 都是酒店附屬spa的產品.



每間房都會有個welcome tea, 我們選了馬卡龍和 Darjeeling tea.  入到房坐一陣, room service staff  就送來下午茶了. 但明明兩個人的package, 點解只送上一隻茶杯? 後來才發現房裏面本身已經有齊各款TWG茶包, 早知就揀其他飲品.


總共六粒的馬卡龍, 兩種口味, 左點的是朱古力饀, 右邊的是熱情果熱情果味好好味哩!


食完茶點就出發去做Spa, 原以為步行就可以, 原來要坐buggy去的你哋有機會去的話, 記緊扶實扶手, 因為好多急彎和斜坡, 唔扶的話轉彎時隨時飛出車外.



幾分鐘後就到Spa Botanica, 這裏是reception 的其中一角坐低就先來一杯薑茶, 然後登記資料之後就帶我哋入去介紹裏面設施, 最後帶我哋去各自的更衣室攞locker鎖匙更衣室裏面有steam bath, sauna之類不過我沒試我們的treatment是四點半, 到時才三點九, 所以可以先在spa garden嘆吓先只要當日有spa booking, 就可以享用spa garden 裏的設施.  Spa garden 裏面有游泳池, 人造瀑布, mud pool 之類嗰日天氣有少少涼, 我哋怕凍唔游水, 其實我好想去試下瞓喺浮床上去人造瀑布度淋下, 但啲水真係好凍呀所以我哋只用了mud pool, 職員說那些泥是從新西蘭入口, 有滋潤肌膚的作用.

問過職員話唔可以影相, 不過佢都好好咁話如果我真係要影佢可以當睇唔到但為免人難做和尊重其他客人, 我就冇影相了你哋有興趣的, 可以去個website.我和Daddypackage45分鐘body scrub75分鐘按摩按摩師都很專業, treatment room 裏面很舒服, 那張床特別軟這裏的按摩是幫助鬆弛為主, 做完後真的很想瞓, 但如果想要減輕肩頸背痛之類, 還是去找推拿師好了.


做完spa 後就出Vivo City 食晚餐, 但篇幅有限, 下篇才寫晚餐.順帶一提,  酒店有提供免費巴士來回Vivo City Ocrhard Road, 所以就算是住在"離島"也很方便, 想來新加坡但又想遠離城市的繁囂, 這裏是不錯的選擇, 貼近大自然.第二朝起身去食早餐, 自助的, 有很多選擇坐位亦有室內和外可揀American breakfast部份放在室外, 煎蛋炒蛋亦不怕油煙充斥整個餐廳.沙律, 生果, 乾果, cold cuts.


有印度食


白粥加自選配




點心區
, 可以一籠籠咁拎, 或者拎一粒粒.


最有趣的早餐部份, Daddy第一次主動要影低的原片蜂巢, 用匙羮挖一挖就會有蜜糖流出



好多麵包和
pastry

我哋的早餐, 蛋是即場整的, daddy 要了奄列, 我要了poached egg.  食物質素不俗, 唯有炒麵太鹹.

難得貼近大自然, 當然揀室外坐位在這裏用餐, 是真正的鳥語花香我們旁邊就有這些好靚的鮮花.


還有孔雀在旁邊漫步.


食飽飽就要運動一下, 步得下"" (酒店位處高一點的地方)去沙灘散步大清早就已經有人在游水玩沙了.


行完沙灘就行番酒店, 下山容易上山難呀, 還好早餐食得飽.

Check out 前在酒店裏面影相, 有靚靚蓮花(or 荷花).


酒店泳池, 但我懶, 沒游水.

臨上車離開時, 這漂亮孔雀在停車場送行哩.









11 comments:

  1. Pandora 香傭講法文6 February 2012 at 22:40

    咁正喎!!
    [版主回覆02/08/2012 13:46:37]間中要鬆一鬆嘛!

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria7 February 2012 at 02:34

    兩個人的package, 只送上一隻茶杯>> 我估係因為佢想你地你一啖佢一啖囉. kakakaka
    [版主回覆02/08/2012 13:46:15]哈咁我又冇諗過要飲合巹交杯喎, 我開個櫃拎房裏面原本有既另一隻茶杯出嚟用咋.

    ReplyDelete
  3. So relaxing
    [版主回覆02/08/2012 13:43:42]係呀, 好舒服, 可以唔駛睇時間.

    ReplyDelete
  4. 真係好嘆喎, 早些慶祝, 不用逼!
    [版主回覆02/08/2012 13:43:10]偶而輕鬆下都幾好架. 正日係星期二都唔會得閒出去慶祝.

    ReplyDelete
  5. So romantic! Happy Valentine's Day in advance!
    [版主回覆02/08/2012 13:42:02]Thanks! It was more for relaxing.

    ReplyDelete
  6. 呢度好舒服,妳honey揀呢度好有心思呀!
    [版主回覆02/08/2012 13:41:41]因為以前我哋都嚟過呢度.

    ReplyDelete
  7. ho romantic wor..!!!...hahhah
    [版主回覆02/09/2012 16:59:24]老夫老妻有咩浪唔浪漫吖! 你終於蒲頭嘞,最近點呀?

    ReplyDelete
  8. Thx for sharing, . May i know that is it direcet to booked from hotel?
    [版主回覆02/09/2012 16:58:29]係呀,直接由酒店網站度BOOK。

    ReplyDelete
  9. Thank you so much!
    [版主回覆02/14/2012 14:05:28]You're welcome!

    ReplyDelete
  10. 你老公好sweet呀~~~就係老夫老妻仲花心思撇低囝囝....同你2人世界...勁good呀!!!
    [版主回覆02/14/2012 14:06:43]佢自己都想去鬆吓, 撇低下囝囝啫. 不過其實兩個之中佢係比較浪漫嗰個, 我就實際好多, 唔會放啲咁既心思.

    ReplyDelete
  11. 睇落個渡假酒店也像泰國布吉喎~ 只可惜要行太多路到海灘, 因我媽媽腳膝不好, 走不遠~ 每逢飛去外國, 我也要為她安排機場或酒店輪椅, ...早前去過布吉也是一樣~
    [版主回覆06/29/2012 09:56:01]通常年尾會涼啲, 但就多啲雨.
    [Lala回覆06/20/2012 20:52:52]thank you Luyi~ 另外, 究竟新加坡有沒有什麼時候較涼快呢? 天氣熱,怕媽媽在街上會辛苦!
    [版主回覆06/19/2012 19:45:11]仲有咩資料想要的,隨時問我啦。如果要酒店輪椅,最好先通知酒店。
    [Lala回覆06/19/2012 18:51:21]咿~ 咁真係好喎! 啱晒我帶mama再去悠閒吓喇! 真好, 認識你, 未算遲~
    [版主回覆06/19/2012 18:18:25]其實呢間酒店門口有巴士站(免費的)去聖陶沙的唔同景點, 包括海灘, 所以唔駛行都得.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...