Wednesday 8 February 2012

四喜拼盆

今朝返工一開電腦, 就見到封令我好興奮的email.
新加坡政府最近新增了一項叫parent-care leave的假期, 每年兩日, 俾我哋帶家中老人家去睇醫生之類, 唔需要醫生紙證明的

我公司都算係政府, 所以都可以多兩日假, 真開心
!
星期一元宵節, 叫姐姐預備一個燒味滷水拼盆做當做節這四喜拼盆其實是抄雀后的, 有豉油雞翼, 滷水牛腱, 自製叉燒和海蜇.




豉油雞翼用團年飯時整頭抽浸雞時剩下的豉油汁整, 唔想牛腱同雞翼一樣味, 所以就另外用滷水滷我要返工, 叫姐姐煮滷水, 但佢其實從未煮過滷水, 所以出嚟冇咩味, 而且未夠腍, 不過我哋都全部掃清
.
五隻雞翼當然唔夠食, 呢度只係擺出嚟啫, 仲有好多喺煲裏面.

8 comments:

  1. 你很會花心思啊
    [版主回覆02/09/2012 17:32:08]都係抄雀后咋。

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria9 February 2012 at 05:07

    好似出街食咁.
    [版主回覆02/09/2012 17:31:39]街嗰啲排得靚好多。

    ReplyDelete
  3. 黃師奶廚藝小百科9 February 2012 at 16:07

    嘩~乜你嗰邊咁好~有呢d 假期~!!!
    [版主回覆02/09/2012 17:31:08]人口老化嘛,咪要俾啲假人帶老人家去睇病囉。

    ReplyDelete
  4. Your maid so good can cook very well.
    Looks so yummy!!!
    [版主回覆02/09/2012 17:30:34]佢好叻架,學嘢又快,煮嘢好好食。

    ReplyDelete
  5. 個併盤都整得好靚丫
    [版主回覆02/10/2012 15:44:46]姐姐煮得好啫, 我淨係負責擺靚靚咋.

    ReplyDelete
  6. 你就好啦, 我工人煮麻麻地. 可能我自己都唔識. 所以我都教不到她.
    [版主回覆02/10/2012 15:44:54]咁你買啲食譜俾佢參考, 或者有幫助. 我工人都會自己睇食譜揾靈感架.

    ReplyDelete
  7. 我都有.
    [版主回覆02/14/2012 14:04:08]咁可能你要上網睇多啲高手們(唔係我)的教導, 學咗再教工人.

    ReplyDelete
  8. 又多兩日假...very good la!
    [版主回覆02/14/2012 14:02:55]係囉, hehehe!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...