Thursday 9 February 2012

人日晚餐

噚日見到一篇報導,呢個年代的年輕人太離譜了,居然叫屋企工人姐姐去大學宿舍清潔房間廁所。 我覺得住宿舍的目的除了慳返撘車時間,亦都係要學習自立,打理房間應該係自己的責任,點可以揾工人嚟做架,簡直係羞悶。學生有問題之外,家長縱容呢種做法亦太過份。呢啲被寵壞的學生以後會係社會棟樑,好難想像以後會係點!  有興趣,可以去呢度睇

時間大兜亂
, 原來人日晚餐仍未
post.
人日當日中午才從酒店check out, 返到屋企就要回到現實, 即時忙着進行每星期六的routine - 輪流帶囝囝們去上音樂堂和學琴
.
未返到屋企, 哥哥已經打電話俾我哋投訴, 話點解我哋可以去酒店瞓一晚佢冇得去, 好唔公平喎反而細佬好似完全冇發覺我倆成晚冇飯, 只嚷着要出街
.

Daddy
抵唔住哥哥的詐型, 答應嗰晚出街食
.
雖說在酒店做spa和住了一晚, 但我其實當日係好攰, 因為食德國豬手食得太飽而引發胃病, 於是成晚都瞓唔好太攰, 所以只近近哋去Clementi Mall.  本來想去三盅兩件, 但六點去到已經排長龍, 然後我哋才醒起當是人日, 好多一家出嚟食節慶祝三盅兩件的排隊制度好混亂, 我又唔想等, 索性去翡翠小廚, 可能價錢比三盅兩件貴, 所以唔駛排隊
.
參巴炒番薯葉, 辣辣哋好好味
!

金銀蛋莧菜, 給唔食辣的三仔爺.


和囝囝哋出街食飯不能少的燒味拼盆
, 油雞拼叉燒
.


鑊仔上的梅菜扣肉, 下面個爐仲一路開住火, 熱辣辣的扣肉炆得好腍好入味, 不過仍然係梅菜最好味食剩少少我哋都打包拎走, 第二餐翻熱囝囝哋都仍食得津津有味
.


大家都食到好飽
, Daddy仍然想食甜品我提議到hawker centre食刨冰, 但一去到想坐低, 兩個囝囝就同時話佢哋食飽飯喇, 唔駛再食, 佢哋以為我哋去嗰度食正餐佢哋唔肯坐低, 唯有幫襯對面的涼茶舖
.
這間涼茶舖專賣龜苓膏, 大盅七蚊, 細盅五蚊除了龜苓膏, 就只賣廿四味和五花茶
.


我們叫了兩盅細的龜苓膏
, 茶壺裏的是糖水



細佬嫌苦唔肯食, 反而哥哥一個人食了大半盅.






7 comments:

  1. D龜靈膏可以平到咁既 @o@
    [版主回覆02/10/2012 15:50:01]咁可能呢邊既唔正宗囉, 我食落覺得似用廿四味整既啫喱咁.
    [笨啦啦回覆02/09/2012 22:26:56]香港唔止呢個價呀 要4x蚊呢
    [版主回覆02/09/2012 21:51:29]30蚊港紙算平嗎? 細盅咋喎. 唔知香港賣幾錢.

    ReplyDelete
  2. 原來星洲人都流行慶祝人日,很傳統喎
    [版主回覆02/10/2012 15:49:21]都唔一定會慶祝, 咁啱今年撞着係星期六啫.

    ReplyDelete
  3. 博師奶Mrs.blog10 February 2012 at 13:41

    「居然叫屋企工人姐姐去大學宿舍清潔房間廁所」,真離譜啊,大學了,還不會自己處理自己的事,唉~~~我阿女都鍾意食龜苓膏,她當是涼粉咁食haha~~
    [版主回覆02/10/2012 15:48:17]真係好離譜囉, 依家啲年青人依頼性太强了.

    ReplyDelete
  4. 和囝囝哋出街食飯不能少的燒味拼盆, 油雞拼叉燒====== 同我們一樣, 我大仔有chicken rice then ok.
    [版主回覆02/10/2012 15:45:36]我大仔都係呀, 出街一定係雞飯.

    ReplyDelete
  5. haha. How old is your older one/
    My olderone is 5 years old and the younger one is 2 years old.
    They really likes monkey...... non-stop..... :-(
    [版主回覆02/10/2012 16:04:29]My boys are 7 and 4. I think boys are all very active. :-)

    ReplyDelete
  6. 黃師奶廚藝小百科10 February 2012 at 16:14

    新一代~寵壞哂架喇~~個個都點工人
    點會自己搞返吖
    [版主回覆02/14/2012 14:00:03]我唔俾我啲囝囝咁架, 就算有工人好多嘢都要佢哋做番架.

    ReplyDelete
  7. aiya...我o係新加坡好似未見過呢d涼茶鋪咁呢...哈哈!!!!!!
    兩個囝囝就同時話佢哋食飽飯喇, 唔駛再食, 佢哋以為我哋去嗰度食正餐. 佢哋唔肯坐低 <--- 我覺得好funny呀....囝囝們好生性咁....得意!!!
    [版主回覆02/14/2012 14:02:14]你少去啲HDB市中心行咪唔見囉, 涼茶舖唔會開喺商場. 咁都叫生性? 我諗佢哋嫌hawker centre又熱又逼咋, 同埋想去玩所以先唔肯坐低呀.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...