Wednesday 1 February 2012

鹹牛肉粟米包, 吉士包


囝囝有日突然話要食鹹牛肉包, 難得他想食我整的包包, 我當然義不容辭去買鹹牛肉來整.
上次買的鹹牛肉我覺得有膻味, 網友介紹買利比牌(Libby's), 真的好多了一點膻味都沒有, 而且也不覺肥膩

於是星期日就整了粟米鹹牛肉包, 今次我偷偷的加了些切到很碎的洋蔥, 囝囝吃不出洋蔥味但包包饀香很多
.



另外還焗了吉士包, 每個上面都畫上花紋和或寫上囝囝的名字其中這個畫了囝囝至愛玩具爆旋鉈鏍 (beyblade), 囝囝食得特別開心哩.





11 comments:

  1. 噢!地利 Oh!tria2 February 2012 at 02:38

    我呢度冇鹹牛肉賣添....
    [版主回覆02/02/2012 15:20:37]應該有既, 話晒英美都好興食呢樣嘢.
    [噢!地利 Oh!tria回覆02/02/2012 15:14:58]有一間, 唔知佢有冇呢. 去八吓先.
    [版主回覆02/02/2012 14:53:53]嗄, 鹹牛肉都冇? 你嗰邊有冇啲賣英國嘢既舖頭呀?

    ReplyDelete
  2. 你很會花心思呀, 讚!
    [版主回覆02/02/2012 14:53:08]小朋友唔花啲心思佢哋就冇興趣食.

    ReplyDelete
  3. 咸牛肉加洋蔥,特別好味道喎!
    [版主回覆02/02/2012 14:52:36]加咗洋蔥真係好味好多架, 今朝就食咗鹹牛肉蛋冶做早餐, 好滿足.

    ReplyDelete
  4. 爆旋鉈鏍,我囡都勁鐘意呢, 哈!
    [版主回覆02/02/2012 14:52:01]我諗個個細路依家都係鐘意angry bird 同爆旋鉈鏍.

    ReplyDelete
  5. 鹹牛肉包~~ 好吸引~~ 流口水ing =)...
    [版主回覆02/02/2012 14:51:17]鹹鹹香香係幾唔錯架.

    ReplyDelete
  6. 細心既媽媽呀 為左小朋友 真係花盡心思
    [版主回覆02/06/2012 15:43:02]依家啲小朋友要求好高架, 唔花啲心思唔得.

    ReplyDelete
  7. 好耐無食過咸牛肉啦
    [版主回覆02/06/2012 15:43:19]就去買罐嘆下啦.

    ReplyDelete
  8. 鹹牛肉包! 正!
    [版主回覆02/06/2012 15:43:43]呢隻牌子唔太鹹, 幾好味.

    ReplyDelete
  9. yummmmmmmmmmmmmmmmmy
    [版主回覆02/06/2012 15:43:58]:-)

    ReplyDelete
  10. 黃師奶廚藝小百科3 February 2012 at 15:44

    你d 花紋畫得好靚靚呀!~~~~
    [版主回覆02/06/2012 15:44:25]多謝, 亂咁畫咋.

    ReplyDelete
  11. 嘩...個爆旋鉈鏍包好正呀!!!!!仔仔肯定勁鐘意啦!!! 不過我就like鹹牛肉,好味道呀!!!!
    [版主回覆02/06/2012 15:45:30]囝囝拎個爆旋鉈鏍包俾同學仔睇添, 不過除咗嗰個之外, 佢就唔肯再食其他啲吉士包嘞. 我都係鐘意鹹牛肉多啲.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...