Monday 27 February 2012

細佬四歲喇!

時間過得真快,眨下眼細佬今日就四歲了。

今朝一早帶齊蛋糕食物和禮物包到學校開生日會。

先將食物放在桌子上,老師熟練地掛上生日快樂banner.  小朋友們一見到angry bird蛋糕就勁興奮,不停地叫"angry bird", "angry bird", 老師就不停地叫小朋友們返回座位,唔好碰個蛋糕。





細佬好開心咁同其他小朋友講今日係佢生日,有少少怕醜地坐低影相。





老師安排小朋友企好影大合照,小朋友每逢有生日慶祝都好似自己過生日一樣咁開心。




企喺細佬右邊的就是上次潑水的Oliver了。




吹臘燭。



細佬右邊的老師以前教過哥哥的,細佬手抱咁大時就已經見過,現在也是細佬最愛的老師。



今次的蛋糕下層的清蛋糕做得不大好,但小朋友食蛋糕時仍大叫“very nice",哈哈。




細佬食得好滋味, 仲好滋油地食,害小朋友們等得好心急,因為要佢食完才可以分禮物包。



呢邊習慣是生日的小朋友要分禮物包給其他小朋友的,所以噚日就買定小禮物和一點糖果零食,這就是禮物包的內容了。




細佬自己裝的禮物包,共十八份。



今次本來想試試整立體蛋糕,但又唔得閒,還是整番普通款好了。 因為要給全班同學仔食,特登去買個10吋X10吋的慕絲模。 第一次整咁大個蛋糕,開始時份量計得唔啱,焗片蛋糕底時太薄,要重焗,結果是太厚,不過都照用。細佬說要士多啤梨和朱古力蛋糕,所以就整個strawberry and chocolate mousse cake。今次的angry bird 我覺得幾滿意,尤其係對眼,第一次用朱古力畫圖案哩。本來用了M&M朱古力作圍邊裝飾,小朋友的蛋糕要多啲顏色嘛。



點知雪過夜係啲M&M溶晒,我要逐粒拎走,蛋糕就變咗咁樣嘞,嗰一刻真的欲哭無淚。朱古力雪過後還滴汗,我見到個心淌淚呀!



唯有噚晚漏夜打個truffle mousse唧在上面遮醜,不過都遮唔晒,激死!



不過,老師們居然睇唔出蛋糕是自製的,以為我是買現成的。 當知道是我自製後,都話:“咁就算減肥都要食喇。” 其實老師們成日都有生日蛋糕食,所以佢哋都食到怕。校長說她食了三十幾年蛋糕,通常都唔會食,但今日就俾面我食咗少少。





15 comments:

  1. Happy Birthday to 細佬. The cake very nice!!!
    [版主回覆02/28/2012 17:39:37]多謝Tammy姨姨!

    ReplyDelete
  2. 祝細佬生日快樂!真幸福,有個咁叻既媽咪整“Angry Bird"生日蛋糕,睇得又食得,肯定個個同學仔都羨慕!
    [版主回覆02/28/2012 17:40:52]多謝Side B姨姨! 最近Angry Bird大熱呀, 同一時間另一班房又有生日會, 都係Angry Bird蛋糕.

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday cutie Nathaniel ! God bless and keep smiling
    [版主回覆02/28/2012 17:41:12]Thank you, Aunty Sophie!

    ReplyDelete
  4. 黃師奶廚藝小百科27 February 2012 at 17:29

    祝細佬生日快樂~~身體健康呢~!
    [版主回覆02/28/2012 17:41:30]幫囝囝多謝姨姨!

    ReplyDelete
  5. Happy birthday. 你做的蛋糕好靚,我一睇就想到會是你做的!
    [版主回覆02/28/2012 17:43:42]多謝Samwei姨姨. 外面買會靚好多.

    ReplyDelete
  6. 細佬生日快樂呀~ 有冇唔捨得食個蛋糕呢
    [版主回覆02/28/2012 17:44:50]多謝姨姨! 唔會唔拾得, 啲小朋友好得意, 個個都話要食angry bird, 有少少紅色cream都開心既.

    ReplyDelete
  7. 噢!地利 Oh!tria28 February 2012 at 05:03

    靚到咁我都以為係買現成架啦.
    [版主回覆02/28/2012 17:45:42]多謝. 現成就唔會咁多瑕疵.

    ReplyDelete
  8. 祝細佬快高長大,身體健康呀!
    [版主回覆02/28/2012 17:45:41]幫囝囝多謝姨姨!

    ReplyDelete
  9. 博師奶Mrs.blog28 February 2012 at 17:11

    個蛋糕好靚啊﹗Happy birthday 細佬﹗﹗
    [博師奶Mrs.blog回覆02/29/2012 11:09:07]我好鍾意個蛋糕,好似一本百科全書,又型又好味haha~~
    [版主回覆02/28/2012 17:46:32]多謝姨姨!

    ReplyDelete
  10. 嘩, 個個生日都可以逐個慶祝, 真的超開心呢, 香港邊得丫.....
    細佬生日快樂, 身體健康!
    [版主回覆02/28/2012 17:50:58]因為學校每日都有茶點時間, 學校會為小朋友預備嘢食, 好似粥, 粉, 麵包之類. 如果有生日會, 個生日會就取代茶點時間, 小朋友就食生日會的食物. 不過都係只限幼稚園. 小學都可以有生日會, 但只可以喺小息時候, 唔可以喺課堂上面舉行. 細佬班上有十八個小朋友, 逐個慶祝都有十八次, 次次放學返嚟就好開心話我哋知食生日蛋糕又有禮物收.

    ReplyDelete
  11. 個cake做得好靚呀,其實咁仲好切啲,人多做立體cake好難分
    [版主回覆02/28/2012 17:52:23]多謝! 你啲仲靚得多. 我見人整立體咁靚我又想試下整囉, 不過你講得啱, 立體會好難分, 都係正或長方形好啲.

    ReplyDelete
  12. 我都以為係買GA!!! 好叻呀~~~~~~~~~~祝細佬開心健康笑多d...精乖伶俐!!!
    [版主回覆03/01/2012 17:41:35]多謝呀!

    ReplyDelete
  13. Pandora 香傭講法文28 February 2012 at 21:25

    Angry bird 蛋糕太正!! 細佬快高長大, 身體健康
    [版主回覆03/01/2012 17:41:47]多謝!

    ReplyDelete
  14. 妳做嘅蛋糕真係好靚,我都好想食,
    時間過得好快,珍惜同小朋友一起嘅時間.
    [版主回覆03/01/2012 17:42:09]多謝! 係呀, 有時都想佢哋唔好大咁快.

    ReplyDelete
  15. Angry bird 個樣咁黑人憎, 但係又好多人鍾意
    [版主回覆03/05/2012 15:24:44]哈哈, 其實連我都鐘意架, 因為我有玩嘛.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...