Thursday 14 April 2016

新加坡華語電影節

來了新加坡廿幾年, 從來未注意過新加坡華語電影節.

但今年不一樣, 我一早就虎視眈眈, 因為有"十年"呀!

還要原汁原味播廣東話呢!  

這裏播的港產片一向都要配國語才能播, 不知道是不是因為是電影節關係而破例呢?



戲票今朝開售, 朋友一早說好又買飛一齊睇.  

今朝11點當我還在問Daddy要不要一起去時, 朋友發現第一場已經爆滿. 

他匆匆地訂了第二場的飛, 也不理座位位置差了. 

之後我立即去戲院網站睇睇, 居然只剩第一行位, 然後幾分鐘後就全滿, 好誇張呀!

在香港一票難求, 在這裏也是秒殺呢!

看看主辦單位會不會加場.



15 comments:

  1. 你哋電影節,分開華語同外語㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我從來唔知呢邊有電影節囉, 我諗呢個華語電影節係要鼓勵呢邊人睇多啲中文戲, 講多啲中文.

      Delete
  2. Replies
    1. 找過google play唔見有

      Delete
    2. 好似淨係香港區google play 先有, 我呢邊google play 揾到但就話"not available at the moment"

      Delete
  3. 我都想看, 在社區會堂,但買唔到票

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...