Tuesday 31 January 2012

初七人日


星期日是初七人日, 人人生日, 亦是我教會六十二歲生日!
感謝主的恩典, 教會從六十二年前只有粤語崇拜, 發展到今日有華, , 英三種語言的規模願主繼續帶領
.
返完教會, 練完詩, 回到家整個下午忙着整麵包做一個星期的早餐和囝囝們的茶點
.
傍晚哥哥要去NUSS上游水堂, 順便在那裏的Cafe on the Ridge食晚餐
.
一坐下, 囝囝們就嚷着要拿我的手機玩angry bird.  我說不, 哥哥就苦口苦面很不滿細佬就隨和得多, ""了一聲就乖乖坐低.  Daddy拿起枱上的包裝砂糖和他玩數數目遊戲, 他也很開心地玩細佬是比較容易滿足的, 希望以後也是
.


哥哥出外食飯只有一個選擇 - 雞飯, 食完了還要添飯
.


細佬也是只有一個選擇 - , 但今之他說: "I want noodles but I don't want spaghetti", 那海鮮麵吧很奇怪的擺盆, 以為只有一隻蝦, 但其實全部料(, , 魷魚)都藏在麵下面, 味道
ok.


今個月因為農曆新年, 所以有特別菜式我們叫了curry fish head, 裏面有很多很多菜, 味道也很好
.


可惜魚頭不是很新鮮, S$22的價錢, 又有冷氣有侍應招呼, 不能要求太高了
.


再加一碟臘肉炒芥蘭, 這餐食得好飽呀.








11 comments:

  1. *♡♡小肥豬♡♡*31 January 2012 at 16:47

    樣樣餸都好正咁呀~
    [版主回覆02/01/2012 14:22:01]都算唔錯, 以個價錢嚟講.

    ReplyDelete
  2. Pandora 香傭講法文31 January 2012 at 16:57

    angry bird!!我仔仔又係成日要玩!! btw, nice food
    [版主回覆02/01/2012 14:22:16]依家啲小朋友個個都玩angry bird, 我囝囝哋連t-shirt都要angry bird.

    ReplyDelete
  3. 我呀b食雞飯真的只吃雞飯, 雞通常都只吃一二舊, 飯比雞更吸引呢!
    [版主回覆02/01/2012 14:20:50]啲飯係精華所在嘛, 用雞油煮架噃.

    ReplyDelete
  4. 我鍾意食CURRY FISH HEAD呀~~~Yummy!!!!!!!!!! 傍晚先學游水...咪好凍囉?? 室內的嘛??
    [版主回覆02/01/2012 14:20:16]5.45-6.30pm, 室外, 有時都會凍, 不過好在唔曬囉, 而且游一陣就會唔覺凍.

    ReplyDelete
  5. 哥哥同細佬都係獨孤一味,咁出街食飯真係容易好多!!!!
    [版主回覆02/01/2012 14:18:49]係呀, 唔駛去貴價地方架, 求其hawker centre都得.

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria1 February 2012 at 02:06

    同囝囝出街咪一定冇西餐??
    [版主回覆02/01/2012 14:18:19]都有架, 麥記同pizza囉.

    ReplyDelete
  7. 我喜歡小朋友有主意, 如弟弟, 要吃麵, but not spaghetti.
    [版主回覆02/01/2012 14:17:31]不過太細個太有主見就= 難服待呀.

    ReplyDelete
  8. 細佬 good boy!
    [版主回覆02/02/2012 14:54:48]He's easy to handle than the elder brother, at least for now.

    ReplyDelete
  9. 黃師奶廚藝小百科1 February 2012 at 15:49

    臘肉炒芥蘭~~好翠綠~好好味咁喎
    [版主回覆02/02/2012 14:56:21]啲芥蘭仲好甜吓, 不過佢個芡勾得杰咗啲, 有部份好似漿糊咁.

    ReplyDelete
  10. 身體健康,合家平安呀!
    [版主回覆02/02/2012 14:56:16]多謝! 祝你龍年快樂, 身體健康, 心想事成!

    ReplyDelete
  11. 咁起碼開飯唔八厭肯自己食丫 香港好多小朋友要佢地食飯 真係慘過乜呀
    [版主回覆02/06/2012 15:46:22]如果啱佢哋口味既就ok, 唔啱口味既都未必肯食架.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...