Saturday 21 January 2012

終極一糕

聽晚就年廿九了,但聽朝仍要返教會,唔會有時間去街市買菜,所以今朝一早起身就帶埋姐姐去街市。

原來好多人都好似我咁今日去入貨,可能聽日好多檔口都唔開啩。
一去到街市,人山人海,直頭舉步艱難。 之後去Sheng Siong, 希望揾到豆苖,哈,居然大把,咁要同平日價錢一樣,開心屎我, 即刻掃了六包。

超市同街市一樣咁多人,連稱嘢條隊都要轉幾個彎,揀菜又要攝位,買餸買到好似去打杖咁, 好彩今日帶埋姐姐去,多雙手嚟搶嘢都快啲。

噚日下晝請假在家,點可能整少少豬肉乾就止到手痕哩,所以整埋黑糖年糕。

第一次整,原來咁簡單喎。網上好多唔同食譜,我見SamweiT&P食譜,我又照跟,都算成功,只係甩模甩得差啲啫。仲未試食,未知咩味。




今日午餐,煎芋頭糕,豉油王炒麵和白粥,好香港早餐feel, 食得好滿足呀!

今年的芋頭糕好好味哩!


6 comments:

  1. 我鍾意T&P的食譜,以前都做過, 煙韌唔黏牙。
    [版主回覆01/24/2012 22:08:11]煎咗嚟食喇,果然好正又唔痴牙。祝你新年蒙恩,主恩滿滿!
    [samwei回覆01/23/2012 04:27:45]祝龍馬精神!身體健康!心想事成!

    ReplyDelete
  2. 祝福大家龍年快樂、萬事如意、心想事成、大吉大利,小朋友快高長大、學業進步,身體健康,身壯力健,天天過得歡歡喜喜!星人新年最愛說「發呀」(旺)恭喜恭喜!
    [版主回覆01/24/2012 22:07:20]多謝! 祝你和家人新年快樂,萬事如意,小朋友快高長大!

    ReplyDelete
  3. 恭喜發財!身體健康!龍馬精神!龍年行大運!!!
    [版主回覆01/24/2012 22:06:42]多謝! 祝你和家人新年快樂,心想事成,囡囡學業進步!

    ReplyDelete
  4. 為食加菲netnet23 January 2012 at 01:20

    好正呀...年初一啦, 加菲祝你及家人新年快樂, 萬事如意.
    [版主回覆01/24/2012 22:06:07]我都祝加菲和家人新年快樂,身體健康!

    ReplyDelete
  5. 祝你好運連連,事事如意!(✿◠‿◠✿)
    [版主回覆01/24/2012 22:05:30]多謝! 祝龍年快樂,心想事成!

    ReplyDelete
  6. 今年D芋頭好靚! 我地D芋頭糕又正! 祝大家步步高陞!
    [版主回覆02/06/2012 15:51:27]大家咁話!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...