Friday 20 January 2012

賀年豬肉乾 (加食譜)

新年快到,我今日決定放自己半日假。

上星期的病還未完全好,所以前日去睇了中醫,食了中葯似乎有改善,希望到年初一時可以完全的康復,咁我先可以食賀年食品。

半日安其實是應該用來休息瞓覺,但我閒着就會手痕,點都要揾啲嘢來整。

見到Apelles整了豬肉乾,又分享了食譜,似乎好簡單,最啱現在唔想太stressed的我。

不能不讚讚KA, 有了它整豬肉乾真的易過借火。豬肉要加調味料攪至起膠,用手攪和撻都很花時間,但有KA代勞,一下子攪掂,結果最花時間的反而是將豬肉舖平在牛油紙上。

為什麽新年要食豬肉乾? 我也不知道, 只知道新馬的人都有呢個習俗。

每年新年出名的肉乾店都會大排長龍,當然亦會加價。聽說排隊要排幾個鐘頭,價錢要幾乎S$50一公斤。

我這裏300克成品,原料價都唔夠五大洋,經濟得多了。

試過味,囝囝和姐姐都讚好。 不過下次再整時我會加糖,因為甜啲先似本地口味。



食譜



多謝Apelles提供食譜。

免治豬肉 450 g (1 lb)
調味料:-
老抽 1 1/2 tbsp
魚露 1 1/2 tbsp
生抽 1 tbsp
酒 1 1/2 tbsp
糖 90 g
五香粉 少許
蜜糖

適量
做法:-
1. 豬肉加入調味,攪至起膠
2. 將豬肉碎放在牛油紙/或錫紙上,用西式湯匙按壓成薄片,約2-3mm厚
3. 放入已預熱170度的焗爐,烤十五分鐘,翻另一面再烤十五分鐘
4. 塗上適量的蜜糖,將爐温轉至150度,再烤至上色即成




6 comments:

  1. 噢...你好醒呀...你用邊個whisks打呀...我都醒唔起可以用KA添....
    [版主回覆01/20/2012 19:22:26]我以為你都係用KA嚟打添。 我用flat beater.

    ReplyDelete
  2. 放鬆些啦香港人... ^^
    豬肉乾好正呀!
    [版主回覆01/21/2012 21:51:26]香港人嘛,慣咗係咁。
    啲豬肉乾味道好正,不過凍咗有少少硬,要諗吓點改進先。

    ReplyDelete
  3. oh, 原來用機攪都得, 我又試下先!
    [版主回覆01/21/2012 21:50:07]係呀,用KA慳番好多手力同時間。

    ReplyDelete
  4. 噢!地利 Oh!tria23 January 2012 at 23:30

    有冇個食譜參考吓??
    [版主回覆01/24/2012 22:04:22]加咗食譜喇! 先提提,成品趁熱食,凍了會偏硬。

    ReplyDelete
  5. 勁正呀!!! 肉乾都自家製...囝囝鍾意食嘛??
    [版主回覆02/06/2012 15:52:34]全家都鐘意食.

    ReplyDelete
  6. 自家整豬肉乾, 唔洗去排幾個鐘頭買,慳錢又慳力!正!
    [版主回覆02/06/2012 15:52:17]係呀, 慳番唔少.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...