Tuesday 17 January 2012

偷步版Mont Blonc



每年聖誕節我的四個年輕同事們都會夾份送聖誕禮物給我, 今年他們送了一盒TWG的茶包.
很想買禮物給他們作回禮, 但送禮物給下屬始終有點敏感, 總不能送給這個又不送給那個, 又不可能每人都送, 所以就只能預備小蛋糕給他們作為一點小小心意
.
整栗子蛋糕時用剩了點栗子蓉, 就做了法式
Mont Blanc.
 
網上找到很多不同版本的食譜, 不知道那種才是正宗因為材料有限, 時間更有限, 最後參考了幾個食譜變成了我這個超級簡化和偷步版的
Mont Blanc.
底層是杏仁蛋白餅, 夜晚八點幾才開工整, , 原來要烘四十分鐘.  栗子蓉加打起淡忌廉打勻, 唧在蛋白餅上然後再抆上打起淡忌廉至成圓拱型, 最後唧上栗子忌廉

原以為用我的多孔唧嘴可以很快很容易的唧好面層的栗子蓉, 但原來唧出來的是很淩亂像毛毛蟲的一團, 唯有換成一個細圓唧嘴慢慢逐條逐條唧, 很花時間害我做到十一點多才做完
第二天早上起來後才怱怱的整了朱古力葉作裝飾
, 賣相有點強差人意, 還好味道尚算不錯, 收到的同事們都很喜歡.
Mont Blanc

5 comments:

  1. 我好楽意送小禮物給下屬,最緊要大家開心。
    [版主回覆01/18/2012 13:13:42]我都係話最緊要大家開心, 但送禮俾下屬最怕順得哥情失嫂意, 而且貴又唔係, 平又可能俾人話cheap, 亞洲人文化始終會計較啲.

    ReplyDelete
  2. 靚靚呀個蛋糕,粟子蓉真係唔易吱架,你都吱得好靚吖!!!仲要一早起身整deco...同事知道既話,一定好感動...心思心意都遠勝用錢黎買既小禮物...你既下屬好幸福呀!!!!!
    [版主回覆01/18/2012 13:10:34]哈哈, 佢哋覺唔覺幸福就要問吓佢哋嘞.

    ReplyDelete
  3. 贊成送cake俾下屬最好最有心思呀.....呢份心意用錢交換不到嘛...
    [版主回覆01/18/2012 13:09:54]係呀, 如果用錢買既, 買得貴, 佢哋第時送禮俾我又要買貴啲, 買得平, 佢哋可能又覺得cheap.

    ReplyDelete
  4. Mont Blanc 聽就聽得多,今日先大開眼界! 睇見都覺得好好味!
    [版主回覆01/19/2012 15:35:41]其實我自己都未食過正宗架, 我呢個都係扮架咋, 面頭應該撒啲糖霜先似雪山, 但我冇防潮糖霜, 所以座山係冇雪頂既.

    ReplyDelete
  5. 黃師奶廚藝小百科19 January 2012 at 14:45

    我收到都喜歡啦~~~~~
    [版主回覆01/19/2012 15:36:53]我諗蛋糕好易得人歡心既.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...