Monday 16 January 2012

2012 第一cake - 栗子忌廉白朱古力脆脆蛋糕



今年第一cake, 整了栗子忌廉白朱古力脆脆蛋糕
原食譜是七吋圓形, 為方便切和分, 改成六吋方形這裏難買到罐裝粟子蓉, 所以要買栗子自己整, 功夫蠻多, 但真的很想食栗子蛋糕, 麻煩點也要做
.
薄脆要從香港帶回來, 只剩一包存貨, 想留來細佬二月生日時才開, 所以今次試試找東西替代剛好家裏有rice crispy, 姑且試試可惜實驗失敗, 蛋糕整好後裏面的脆脆層已經有點淋了下次試試用
plain corn flakes.
那味道如何呢? 還不錯, 只是我用的是便宜的中國栗子, 成品不夠香甜
.
今次餅面裝飾試玩花籃(basket weave), 第一次唧這種花, 原來不難哩可是這裏天氣太熱了, 才唧了三分一餅面, 栗子忌廉已開始溶, 所以其餘的紋路有點模糊.






8 comments:

  1. 嘩,唧到咁靚,好羡慕呀。
    [版主回覆01/18/2012 13:23:18]其實呢隻花好易唧架咋, 因為只需唧直線同橫線.

    ReplyDelete
  2. 博師奶Mrs.blog17 January 2012 at 11:05

    第一次唧, 效果已經很不錯了﹗讚﹗
    [版主回覆01/18/2012 13:22:56]多謝你! 手腳慢攪到啲cream溶溶哋.

    ReplyDelete
  3. 為食二人組組圓17 January 2012 at 13:55

    唧得好靚呀! ^_^
    [版主回覆01/18/2012 13:21:55]多謝呀! 如果中間唔係溶溶哋就更好了.

    ReplyDelete
  4. 好靚呀! 中間和側邊好似唔同色咁既?
    [版主回覆01/18/2012 13:21:27]唔知點解啲粟子忌廉溶溶哋時顏色會淺啲, 我啲栗子忌廉係分兩次入唧袋, 未入時放雪櫃, 左邊和中間係第一批的, 唧了兩行開始溶溶哋, 所以中間淺色了. 之後換上响雪櫃仍凍的第二批, 出嚟另一邊就深色番同見番炆路.

    ReplyDelete
  5. 黃師奶廚藝小百科17 January 2012 at 15:00

    栗子忌廉~~~~好好味呀!~我唸一定好滑jer!~
    [版主回覆01/18/2012 13:18:33]ok 咁啦. :p

    ReplyDelete
  6. 嘩!好靚手工呀!
    [版主回覆01/18/2012 13:17:57]多謝呀! 如果中間啲唔係溶溶哋就好了.

    ReplyDelete
  7. 我諗做呢D裝飾要用植脂忌廉先做得靚,先夠挺身...唔關天氣事....不過你都吱得好公整...唔易呀...吱哂成個蛋糕面....
    [版主回覆01/18/2012 13:18:00]我都諗過用植脂忌廉, 但我整栗子蓉時唔覺意落多咗糖, 所以唔可以用甜忌廉了. 梗係關天氣事啦, 咁熱天時就算用甜忌廉手腳慢啲都會溶架, 我以前係開住大冷氣嚟唧, 不過今次冇開.

    ReplyDelete
  8. 噢!地利 Oh!tria23 January 2012 at 23:23

    靚!
    [版主回覆01/24/2012 22:11:20]多謝!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...