Thursday 26 January 2012

年初一





大年初一朝早去同奶奶拜年, 細佬負責拎柑這邊拜年好簡單, 只需要帶兩個柑上門給主人家, 主人家會送回兩個柑, 就這樣去交換, 成個新年兩個柑就可以走天下當然, 有時主人家一時太忙忘記還柑, 那保險點帶備四個柑就一定夠了.
我寄住在奶奶家的的肥猫咪, 靚仔嗎牠也有利是逗啊.


猫咪是哥哥小時候的玩伴, 只是有時玩得太粗魯, 猫咪會反抗, 怕他們兩敗俱傷, 加上細佬出世沒時間照顧牠, 所以把牠寄在奶奶家雖然是寄住, 但牠在奶奶家是受盡帝皇式待遇, 橫行霸道奶奶的工人日日錫住, 連食飯工人姐姐都會抱牠到食物面前, 所以越來越肥呀


Daddy 的親戚不多, 去完奶奶家, 再去老人院探老爺, 最後去大姑奶家就拜完年了.
跟足我家的傳統, 初一的菜式最簡單, 臘味飯加南乳炆齋
.
今次用了LC來煲臘味飯, 飯粒粒粒分明, 軟硬適中, 加上臘味的油香, 超級好味這次完全沒飯焦, 但也一點都沒黏底細佬最愛用LC煮的煲仔飯, 每次都大啖大啖的吃, 還說: "Mommy, I like this rice.  Can you cook this again?"


大大兜的南乳炆齋, 勁多料, 有黃芽白, 雲耳, 金針, 豆卜, 枝竹, 甜豆, 粉絲, 竹笙, 啡和白色的真姬菇和麵筋.

7 comments:

  1. 博師奶Mrs.blog26 January 2012 at 12:42

    臘味焗飯都是我小時候的至愛呢﹗yummy~~ 新春愉快, 大吉大利啊﹗
    [版主回覆01/27/2012 14:19:26]依家我都好鐘意架, 只係臘味食多唔健康先少食咋.

    ReplyDelete
  2. LOVE this meal, kekekek! Handsome brothers !
    [版主回覆01/27/2012 14:19:35]Thanks, mommy !

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria27 January 2012 at 04:24

    交換兩個柑? 係S'pore華人習俗?
    [版主回覆01/27/2012 14:18:39]係呀, 慳水慳力, 駛少好多錢.

    ReplyDelete
  4. 仔仔們的中國 look 好smart 呀!南乳齋百吃不厭!
    [版主回覆01/27/2012 14:18:08]我覺得小朋友着傳統衫好得意, 所以就算只着一兩次我都會每年買. 南乳炆齋大大兜都食得晒.

    ReplyDelete
  5. 二個柑都唔錯喎! 唔駛因為買而買, 禮太多又食唔晒, 又未必岩口味! ^^
    [版主回覆01/31/2012 15:36:08]真係慳番唔少架.

    ReplyDelete
  6. 我見你呢個新年好勤力...日日煮...屋企人有口福勒!!! btw,好似第一次見到你既貓貓,好靚仔呀佢!!!
    [版主回覆01/31/2012 15:35:52]新年嘛, 照傳統日日都要煮. 其實以前都有post過猫咪啲相架.

    ReplyDelete
  7. 睇見都聞到香!

    以前你提過你都有隻肥貓都好勁!我心諗點夠我家肥豬Mocha咁勁吖! 點知睇完你隻肥貓相,先知大毛見小毛!
    [版主回覆02/06/2012 15:48:43]哈哈, 大開眼界呢, 我都話我隻勁過你隻Mocha多多聲啦, 勁好肉地架.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...