Thursday 19 January 2012

團年飯1


星期日和姑奶們食第一輪團年飯, 二姑選了在Queenstown的龍江酒樓.這酒樓應該有相當歷史, 記得十幾年前曾經和Daddy一家來過現在那一帶的組屋都拆了, 只剩下這酒樓所在的一棟仍保存下來.新年南洋一帶一定要撈起, 好意頭嘛我覺得只是好玩而已, 我從不喜歡吃撈起, 太甜了這碟也是很甜, 但勝在三文魚片夠厚夠多, 至少吃到魚味



撈呀, 撈呀囝囝們也一齊撈為了方便大家撈起, 這裏還特設長筷子專用來撈起的.

忘了是什麼蝦, 反正炸完再加汁來炒, 味道普普通通.


咖啡排


這碟聽說是招牌菜之一, 但我只覺得好好的燒雞加上豆酥之類的物體有點怪, 我沒試.

蒜蓉芥蘭和冬菇扒豆腐.


又另一招牌菜 - 樟茶鴨, 不錯, 肉很嫩, 也不油


另外還叫了桂花湯丸和炖雪烚, 但沒影相.  炖雪烚清到好像在飲冰糖水, 桂花湯丸居然我自己煮的還好十倍.

這年頭的小朋友
, 每次出外食飯除了吃, 就是打機所以每次我的二姑奶都是最受囝囝們歡迎的, 因為她永遠iPadiphone傍身, 而且所有大路的games她都安裝了
.其實我很反對小朋友打機的, 只有和姑奶們出外才會讓他們放縱一下, 我們自己出外我是不會給他們玩我的手機的, 談天說地不是更好嗎?







8 comments:

  1. 其實我表弟細個就係果D機不離手既人,但我就係媽咪永遠唔會俾我打機既小朋友,兩個極端...其實細個因為自己好多唔好既野俾媽咪禁止左,心入面都有少少自卑,因為朋輩門既話題,我永遠都好似搭唔上,唔知佢地講咩咁...其實打機係可以鍛鍊到小朋友既反應同小肌肉靈敏度既...而且可以同朋輩間有多D共同話題...我係唔反對小朋友打機...不過遊戲種類要嚴選,而且唔可以打太多囉...其實我呢個慘痛既童年之後,加上自己真係因為呢個陰影走去讀幼教...反而真係唔主張家長樣樣禁得太嚴,相反要俾小朋友試多D唔同方面既野,但要配合適當既指導,教適小朋友點分咩係正確先係最重要...細個可以咩都禁,再大D禁都禁唔住果陣...佢地偷偷去試偷偷去做,但又無人教過佢地點去識分好壞,咁仲慘呀...(我其實好似講緊我自己...哈哈...)
    [版主回覆01/20/2012 12:04:04]我細個時屋企都係乜都禁架, 連收音機都唔聽得, 同朋友又真係少咗啲話題, 但我又唔覺得太deprived, 可能我性格比較自閉囉. 我對囝囝哋都係有限度地禁, 偶然都會俾佢哋放緃少少, 但其實就算我嚴都冇用, 我呢頭禁, 佢哋老竇呢頭就俾, 我都冇符.

    ReplyDelete
  2. 小朋友沒耐性,無嘢玩便會嚷著走。
    [版主回覆01/20/2012 12:00:45]尤其大仔最冇耐性, 細佬仲易攪啲.

    ReplyDelete
  3. 祝心想事成, 身體健康,主恩滿滿!
    [版主回覆01/20/2012 12:00:23]新年蒙福!

    ReplyDelete
  4. 博師奶Mrs.blog20 January 2012 at 12:58

    一家人圍著吃團年飯,真係溫暖滿滿!祝新春快樂!平安又得著!
    [版主回覆01/20/2012 17:45:46]多謝! 新年蒙福!

    ReplyDelete
  5. 好幾年前在KL食過好好味嘅撈起,味道豐富好多,家吓食星洲的真係差太遠了。又有次介紹外國同事食咖啡排骨,他一食就想吐,還說awful,我雖不是太喜歡,也不抗拒。祝新春快樂!
    [版主回覆01/20/2012 17:46:19]我都覺得咖啡排骨好難食。 新年快樂!

    ReplyDelete
  6. 您好,,,我恭祝您新年快樂,,身體健康,,開開心心度過每一天,,,^_^
    [版主回覆01/24/2012 22:09:13]多謝! 我都祝你龍年快樂,龍馬精神!

    ReplyDelete
  7. 噢!地利 Oh!tria23 January 2012 at 23:27

    談天說地不是更好嗎?>> 但係小朋友談乜喎...
    [版主回覆01/24/2012 22:10:07]你唔好睇少佢哋呀,小朋友係可以講到唔停口架,晚晚兩兄弟都傾到唔願瞓架。

    ReplyDelete
  8. ipad、iphone不離手,真係好多小朋友都係咁囉!!! 睇見都驚.....
    [版主回覆02/06/2012 15:53:28]呢個年頭就係咁, 唉!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...