Wednesday 25 January 2012

團年飯2

祝大家龍年快樂, 主恩滿溢!
今年留新過年, 年廿九正日團年飯就由我主理, 請奶奶和我關懷的兩個留學生和我們一齊團年
其中一個學生說她的室友自己一人, 沒人陪團年, 所以我也請她一齊來, 人多更熱鬧.
我們一家加上奶奶, 三個學生, 兩個姐姐, 總用十人團年, 熱鬧又開心.
因為是星期日朝早要返教會, 還要照常練詩班, 回到家都幾乎兩點, 趕快和姐姐分工合作開始預備.
還怕會很趕, 想不到還是能夠很滋油淡定的慢慢煮好八道菜, 六點半開飯.
發菜好市 (冬菇蠔豉炆發菜, 唐生菜墊底)



金鳯報喜 (頭抽浸雞)


橫財就手 (南乳花生炆豬手)


年年有餘 (蒸魚)



如意吉祥 (西蘭花炒帶子)


黃金滿屋 (黃金蝦)


金玉滿堂(瑤柱扒豆苖), 豆苖居然沒加價, 這一大碟才S$3.60!




 

貨如輪轉(蓮藕鱆魚排骨湯)

飯後開了一瓶dessert wine, 甜甜的, 好味!


今餐團年飯雖然有十人, 但幾乎全女班, 所以我煮的每道菜的份量都不大, 八道菜剛剛好幾乎全清
.
食過團年飯就開始擺全盒了, 這就是今年預備的零食見到鐡罐上的一小塊八角形物體嗎?   那是從超市買來的年糕, 因為本來不打算自己整年糕的細佬見到, 一直問: "Why is there such a big Tiger Balm (萬金油)?"  哈哈, 因為八角形有點似萬金油後來試了少少, 原來這"萬金油"是能吃的, 之後每日都說要食"萬金油".


8 comments:

  1. 祝大哥, 細佬學業進行, 伯母身體健康, luyi青春美麗, luyi 老公步步高陞!
    細仗好可愛呀, 知道萬金油呢樣野, 哈哈!
    [版主回覆01/27/2012 14:22:28]多謝呀, 你啲祝福語乜都包晒, 青春美麗就最啱聽, kekeke.

    ReplyDelete
  2. 祝妳日日開心,主恩滿滿
    [版主回覆01/27/2012 14:21:27]多謝, 新年快樂!

    ReplyDelete
  3. Pandora 香傭講法文25 January 2012 at 20:40

    色香味意頭俱全^^
    [版主回覆01/27/2012 14:21:05]但有幾樣我諗唔到意頭菜名喎, 不如你幫我諗諗.

    ReplyDelete
  4. 新春愉快!每道菜我都喜歡啊!
    [版主回覆01/27/2012 14:20:30]多謝, 新年快樂! 新年菜式人人都會鐘意.

    ReplyDelete
  5. 噢!地利 Oh!tria26 January 2012 at 06:27

    哈哈哈...食萬金油
    [版主回覆01/27/2012 14:20:01]細佬好攪笑.

    ReplyDelete
  6. 好好餸呀!!!
    [版主回覆01/31/2012 15:36:45]團年飯一年一次, 要食好啲既.

    ReplyDelete
  7. Pandora 香傭講法文27 January 2012 at 19:32

    瑤柱扒豆苖=青春常駐, 金玉滿堂; 蓮藕鱆魚排骨湯=藕斷絲連, 關係密切, 有魚有肉湯, hahaha
    [版主回覆01/31/2012 15:38:08]哈哈, 唔該晒. 我加上去, 不過藕斷絲連好似唔多好意頭噃, 再諗諗先.

    ReplyDelete
  8. 真有心思,樣樣餸都有好意頭既名堂! 日日食"萬金油", 每日有萬金游埋黎!龍年行大運!
    [版主回覆02/06/2012 15:50:27]我貪得意啫, 因為要解釋俾啲留學生聽啲餸既意思嘛. 好呀好呀, 咁日日都要食萬金油lu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...