Wednesday 18 January 2012

蒸糕

每年新年, 時間許可的我都會整蘿蔔糕和芋頭糕來應節. 

以前奶奶每年都會整, 但她整的是裏面沒料的, 然後初一切粒用來炒蛋(即這邊的炒蘿蔔糕) 給我們去拜年時食的.

奶奶近年身體差, 已經沒再蒸糕, 這重任就落在我身上了.  作為廣東人, 蘿蔔糕又怎可以沒臘味料呢?

所以奶奶現在也改成初一煎蘿蔔糕和芋頭糕了.

今年預早plan好, 叫姐姐前一日先切好臘味料和冬菇, 星期六我只需把蘿蔔刨絲, 芋頭切粒, 炒幾炒, 混埋粉漿, 就可以落鑊蒸了.  未到晚飯時間就已經蒸好八底長方形的了.

多蘿蔔少粉的三底蘿蔔糕, 今年買到的蘿蔔都很甜, 又加了江瑤柱, 應該會比上年的好味.  不過姐姐太有心機, 將所有材料切到超細粒, 看來有點小器. 

蘿蔔糕

五底芋頭糕, 家人都較愛芋頭糕, 所以蒸多少少.

芋頭糕

總共八底糕, 現在先存在冰箱, 過兩日才送人.

6 comments:

  1. Pandora 香傭講法文18 January 2012 at 19:19

    有得食就好啦^^
    [版主回覆01/19/2012 15:33:44]你都蒸嚟食啦.

    ReplyDelete
  2. 不小器。細粒食落容易D,我呢D懶人就粗枝大葉了。
    [版主回覆01/19/2012 15:33:30]冬菇細粒啲都有個好處, 囝囝唔可以挑出嚟唔食.

    ReplyDelete
  3. 黃師奶廚藝小百科19 January 2012 at 14:44

    呢幾日個個都係咁蒸呢~
    [版主回覆01/19/2012 15:32:26]新年到嘛, 我都趁熱鬧.

    ReplyDelete
  4. "將所有材料切到超細粒, 看來有點小器" 俾你呢句笑屎我...不過我都係like大大粒既...哈哈哈...
    [版主回覆01/20/2012 12:05:45]咁係吖嘛, 切到咁碎濕濕, 好似我好孤寒落得少料咁, 唔夠大體.

    ReplyDelete
  5. 噢!地利 Oh!tria23 January 2012 at 23:25

    恭喜發財!
    [版主回覆01/24/2012 22:11:28]龍年行大運,心想事成!

    ReplyDelete
  6. 步步高陞!
    [版主回覆02/06/2012 15:53:46]大家咁話!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...