Thursday 20 November 2014

二人世界

囝囝們的教會兒童營昨日完結, 早上我去接他們回家, 順便就請了一天假來休息.

星期日送他們去營會, 我要離開時, 細佬抱着我流淚, 說會想我.

我真心以為他會很想家, 又怕他還小不會照顧自己.  在兒童營裏小朋友都要學習自理, 沖涼擦牙都要自己來, 沒人幫忙, 吃完飯也要自己洗碗的.

昨天開車途中, 幻想着細佬見到我會撲過來抱着我.

我到時, 老師們說"你們媽媽來了, 可以先走了." (小朋友們還在等教會福音車來送他們去教會, 家長們在教會接他們, 所以全部小孩仍在大廳看video)

兩兄弟愣然地望看我,動也不動.  半分鐘後, 細佬才起身走來抱着我, 一副要哭的樣子, 輕聲說: "Mommy, I wish I stay on to watch the movie."

不止沒想我, 居然捨不得走.  哼! 好傷心喲!

回到家, 哥哥說細佬完全沒想家, 只顧着玩. 他說他有想念我, 特別想念每晚我和他們的禱告時間.  希望是真話.  不過, 昨晚明明Daddy已陪他們禱告(我在沖涼), 他們還是要拉着我再祈禱.

囝囝們不在的星期一和二晚, Daddy 都要出外吃飯過二人世界.  姐姐簡直樂翻了, 連晚飯都不用煮, 一整天在家裏閒着.

其實Daddy星期日開始發燒喉嚨發炎, 但難得撇下了囝囝們, 病猫一隻也堅持外出吃飯.

病猫也不能去那裏了, 星期一晚就只去了111 Somerset的Imperial Treasure Windows of the World 食港式快餐.  這是新加坡唯一一間大家樂形式的快餐店, 食物也算正宗港式口味.

我叫了燒鴨燒肉雙拼套餐, 連茶, 餐湯和油菜.  份量很大, 肉很多, 白飯超大碗, 我吃了一半就飽了, 其餘的給了Daddy.  餐湯是冬瓜排骨湯, 好味道.  還有酸梅醬, 很感動, 真正的港式.  這裏人吃燒鴨是配辣椒醬的, 沒有酸梅醬.  這set盛惠S$12.


病人就只叫了一碗水餃麵, 水餃在麵下面.  味道如何我不知道, 因為Daddy怕傳染我, 不讓我試.

說回昨日, 請了一日假, 下午就是 "me time". 先去shopping.  本來只是想去幫哥哥買底褲.  他這年紀的底褲好難買, 普通賣童裝的就算XL都嫌細, 買大人的S又太大.  一心想去H&M買, 但在Plaza Singapura泊低車後又懶得行去, 於是就試試看John Little 有沒有.  哈哈, 讓我找到, 他們的XL是可以10-12歲着的, 還有XXL呢.  立刻掃了四包, 兩包XL, 兩包XXL, 每包五條, S$6一包, 勁抵買.  Sorry, 師奶本色, 囝囝底褲也說了一堆. 

之後走去女裝部逛逛, 有大減價!  鞋的價錢平到難以置信, 不用想就掃了兩對.  是不是好平呢? 

18 comments:

  1. 終於有啲私人時間啦

    ReplyDelete
  2. 孩子們享受同朋友一齊,我覺得是好事呢。
    兩對鞋真係好平.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又係, 不過佢哋無掛住我始終會有些少失落感囉.
      做唔到有咁平既鞋.

      Delete
  3. 新加坡也跟英國碼, 我著6 號, 嘻嘻。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有架, 呢邊全部入口貨, 英國, 美國, 歐洲, 甚至韓國碼都有架.

      Delete
  4. 去完個營細佬仔有冇學到o野?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 細佬學識自己擦牙洗碗囉, 但返到屋企就回又係乜都想叫姐姐幫佢做.

      Delete
  5. 兩個 仔 仔都好sweet呀~~~~ 又獨立到,幾好呀~~~~ 咁細個就有overnight camp,咁好ge~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我教會兩年會辦一次兒童營, 小朋友們一齊玩一齊學習, 我都覺得好好.

      Delete
  6. 小朋友~同朋友玩開心得滯~冇掛住屋企唔出奇呢~哈~

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. 好鬼抵, 未見過呢邊有減得咁多既.

      Delete
  8. 好羨慕呢!我好耐無去shopping啦。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 揾日叫Luca爸幫手湊仔, 你自己去shopping啦.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...