Friday 27 January 2012

年初二

年初二是悠閒的一日, 因為只需要到以前照顧哥哥的保姆家拜年.

點解囝囝們仍着同一套衫呢因為囝囝們覺得套衫好特別好靚, 又想着俾保姆睇
初一晚同我講想第二日再着, 我唯有漏夜手洗, 好彩這種質地很快乾, 初二朝早已經乾了
.
午餐也在保姆家吃, 之後去West Coast Plaza 食下午茶.



細佬見到有個大柑在門口, 即刻好開心要摸, 幾乎將個柑推跌.


夜晚食開芽飯, 姐姐放假去, 只有我們一家四口, 隨便幾樣就算了.
卜卜脆燒腩肉, 好好味不過今次有一半的燒腩皮未夠乾, 所以有一半好脆, 一半未夠脆但無所謂, 我們都食不到三分一, 只食脆卜卜的, 剩下的留低整炆火腩.   那塊未燒前的腩肉足1kg, 這裏只是小部份咋.

Daddy 至愛的鮑貝.


初一剩低的臘味飯, 蒸翻熱食一樣咁好味.


年廿九整定的醉雞, 夠方便, 食幾好斬幾多, 剩低可以放雪櫃慢慢食.

加上團年飯剩低的蓮藕湯和初一的炆齋, 剛好湊夠六味實際上只需開鑊煮鮑貝扒西蘭花, 開爐焗燒腩, 其餘翻熱就攪掂, 姐姐放假都可以不費吹灰之力整出六道菜的開芽飯最重要的是Daddy還以為我煮得很辛苦啊, 食完飯他自動去洗碗, 叫我坐低休息, 呵呵呵!




8 comments:

  1. delicious
    [版主回覆01/31/2012 15:29:13]yummy food but I'm gaining weight!

    ReplyDelete
  2. 老公主動洗碗,梗係俾佢洗喇~~~HAHA
    [版主回覆01/31/2012 15:29:34]呢樣我當然唔會托手踭啦. ;-)

    ReplyDelete
  3. seems like you are a very organised person, from washing the kids's clothes and planning the dinner.
    [版主回覆01/31/2012 15:30:03]Haha, thanks. Just happened to have lots of leftover from the previous meals.

    ReplyDelete
  4. 穿中式衫很有氣氛, 小朋友喜歡是最好。
    [版主回覆01/31/2012 15:30:50]如果女仔着中式衫仲靚啲添.

    ReplyDelete
  5. 想食臘鴨脾啊!
    [版主回覆01/31/2012 15:31:34]香港買臘鴨脾咁平, 快啲去買隻嚟食啦. 我呢邊一隻要成S$8, 所以真係一年先會買一隻咋.

    ReplyDelete
  6. 黃師奶廚藝小百科28 January 2012 at 23:26

    祝你龍年行大運~身體健康~心想事成~~
    中式衫好正呀!~~我最愛小朋友過年著中式衫
    [版主回覆01/31/2012 15:32:30]多謝! 我都祝你同黃生新年快樂, 日日都咁甜甜蜜蜜. 小朋友着中式衫好可愛, 女仔着仲靚啲添.

    ReplyDelete
  7. 博師奶Mrs.blog30 January 2012 at 13:59

    嘩!好豐富呀,碟碟都咁有水準!尤共其是碟火腩,見到都流哂口水!
    [版主回覆01/31/2012 15:33:12]多謝! 今次碟火腩好味, 不過都好肥吓.

    ReplyDelete
  8. 卜卜脆既燒腩肉, 仲靚過喺街買!我今年大年初一無整齋食,都係食埋團年飯的餸尾!
    [版主回覆02/06/2012 15:47:31]多謝呀! 咁呢邊外面賣既燒肉就真係差啲既, 香港就唔同嘞.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...