Monday 9 January 2012

Logos Hope

新年快樂!

2011 年是很難過的一年,年頭難過,年中好像好了,年尾又在壓力中渡過。 十二月的莫大壓力,讓我感覺透不過氣,到現在都好像還未恢復元氣。

日子雖不好過,但感謝主賜我力量走完不容易的一年。 希望2012 是個比較太平的一年,願主帶領。

這blog給我冷落了幾個星期,都要出菇菇了。

有很多很多的POST還沒出,只好時光倒流回十二月。

2011.12.23

和Daddy一齊年尾清假,帶家人去參觀最大的水上流動書展Logos Hope.  這船會在不同時間在世界各地靠岸,供人參觀和買書,有興趣可以到它的網址(http://www.gbaships.org/) 查看下次泊岸地點和時間。

上船前先到Vivo City 的店小二食午餐,今次人多,叫了四人餐。






東坡肉, 正!



當歸烤鴨,皮脆肉嫩。



鹹魚粒炒小芥蘭



古法蒸魚片,生魚片本身味道好啖,全靠豉油汁吊味。



雜菇扒西蘭花



上船了,這是模擬船上的睡房。



一上到船就見到這架模擬駕駛艙,所有小朋友都被吸引住不肯向前行。



介紹GBA Ships 的歷史。




可以坐低睇介紹短片。



囝囝們終於肯向前行去書展部份,慢慢揀喜歡的書,最後一人買了幾本。



書展後的通道有壁畫講浪子回頭的故事。




行完後可以在船上cafe 坐低休息,買杯嘢飲買啲嘢食。



其實船上有提供導遊服務,可以參觀駕駛室和船員休息室之類,但帶着囝囝們比較麻煩,所以沒跟,但聽說很值得去看的。

10 comments:

  1. Your mom looks great! Wish you a Happy 2012!

    ReplyDelete
  2. 2012定會更好ga...平安快樂健康!!! logos hope又幾好喎...又有野睇又可以睇書買書....唔錯呀~
    [版主回覆01/12/2012 19:03:17]多謝你!

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria10 January 2012 at 05:58

    呢個水上流動書展係咪只去英文國家o既呢?
    [版主回覆01/12/2012 19:03:57]唔係架,會去唔到國家,不分語言國界。

    ReplyDelete
  4. 一家大細上船參觀真開心。
    [版主回覆01/12/2012 19:01:51]囝囝哋第一次上船,所以好興奮呀。

    ReplyDelete
  5. 為食二人組組圓10 January 2012 at 11:00

    當歸烤鴨好正呀! ^_^
    [版主回覆01/12/2012 19:01:29]呢間啲燒鴨真係好正!

    ReplyDelete
  6. 黃師奶廚藝小百科10 January 2012 at 14:00

    2011 年對我同樣難過~希望大家今年會好d~!!!
    [版主回覆01/12/2012 19:01:16]一齊努力吧!

    ReplyDelete
  7. God bless you in 2012! God WILL GUIDE, and it WILL BE BETTER =) !

    love u
    [版主回覆01/12/2012 19:00:36]Thanks, Mommy! Hugs!!!

    ReplyDelete
  8. 博師奶Mrs.blog11 January 2012 at 14:27

    單看相片已覺好值得去看啊,希望Logos Hope會來香港啦!
    雖然2011年看來日子難過,但總相信天父必保守!祝你們一家新的一年事事順利,開心滿滿!恩典滿滿!
    [版主回覆01/12/2012 19:00:22]我相信Logos Hope會到香港的,website話去緊菲律賓。

    多謝你的祝福!

    ReplyDelete
  9. 新一年新景象,會平安順利架勒!!!!人生有時就係有起跌先精彩呀!!!!從壓力中體鍊,學習,可能第二時回想返,呢個過程原來係有所得著既呢...我總覺得每樣事情都有兩面,只在乎我地揀邊一面去睇...我就一定會揀好果邊,令自己開心果邊去睇,然後壞過方面就會積極去應付,希望從中取得最大得著!!!每次當我咁樣諗既時候,一D唔好既事,唔開心既事,就會即刻變成我人生既動力lu~加油呀luyi~~
    [版主回覆01/12/2012 18:58:11]多謝你的鼓勵!

    ReplyDelete
  10. 新一年會更好喇,神會帶領和保守。
    [版主回覆01/12/2012 18:57:16]我知道主會帶領的。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...