Monday 22 August 2011

日本紫蕃薯瑞士卷

今日好眼瞓, 沒心情多寫, 只簡短的post.

有一段時間沒在街市或超看到日本紫蕃薯了, 星期六去街市時終於見到, 快手買了一大包回家. 

紫蕃薯在手, 立刻開工整瑞士卷.  照孟老師的美味蛋糕卷書裏的地瓜泥蛋糕卷, 只是由橙黃色的地瓜換上紫色蕃薯.

好美的紫色啊! 全天然的, 沒色素.


今次卷得好靚! 蛋糕體加入了蕃薯泥, 紫色加上雞蛋的黃就變成了淺紫藍色.


這卷比上次用黃色蕃薯整的好味, 因為紫色蕃薯有種特別清香, 也比黃色的甜.


6 comments:

  1. 不知為何,我的瑞士卷總做得不好,戚風就好理想!
    [版主回覆08/23/2011 08:45:00]捲多幾次就得架啦, 先試用果醬餡或buttercream餡, cream特別難捲.

    ReplyDelete
  2. (Empty)
    [版主回覆08/23/2011 08:44:00]所以吼咗好耐都要買紫色蕃薯嚟試.

    ReplyDelete
  3. 靚到不得了!
    [版主回覆08/23/2011 08:44:00]隻紫色真係好靚.

    ReplyDelete
  4. 真係好靚好靚啊 本書在各大書店有售嗎
    [版主回覆08/23/2011 13:18:00]應該有, 我响二德惠買.

    ReplyDelete
  5. Pandos - 喺Krakow1 September 2011 at 18:55

    超靚呀!!!! 好想要呀! 呵呵呵!
    [Pandos - 喺Krakow回覆09/02/2011 21:03:36]想食呀!! :P
    [版主回覆09/02/2011 10:01:54]哈哈, 你想食定想要個食譜呀?

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria5 September 2011 at 17:46

    好靚喎.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...