Tuesday 16 August 2011

煙肉芝士餅乾

之前見到糖媽整了煙肉芝士餅乾, 看樣子就可以感覺到香噴噴了.

糖媽好好人, 給了我食譜. 

煙肉碎我邊加邊吃, 好味, 所以我加了比食譜份量多的煙肉碎.

焗時已經好香, 但大仔聞到, 劈頭一句: "咦, 咁臭芝士味既?"

激死! 我以為加了煙肉, 芝士份量亦不多, 可以瞞天過海, 點解囝囝的鼻那麼靈?

為了吸引囝囝們, 特別用了不同形狀的cookie cutters, 細佬見到時還嚷着要食Mickey Mouse, 但當時要開飯了, 所以叫他食完飯才吃.

結果, 食完飯後, 大佬當然不要吃, 連細佬都沒興趣了.




塞一塊入Daddy口中, 問:"好食嗎?", 他用十分敷衍的語氣將聲音提高八度來答: "好......", 哼!!!

我覺得這餅乾好好味, 但家裏完全沒人捧場, 最尾全部帶回公司給同事們吃, 人人都說好吃, 為什麼我家的老爺少爺們那麽難服侍?

7 comments:

  1.  DADDDDDDYYYY
    [版主回覆08/18/2011 11:58:00](Empty)

    ReplyDelete
  2. Pandos - 喺Krakow16 August 2011 at 20:07

     好慘! 佢哋連戲都唔交比你!
    [版主回覆08/18/2011 11:58:00]我好慘呀! 

    ReplyDelete
  3. 為食加菲netnet16 August 2011 at 22:52

    我都係咁...鐘意食搶晒來食..唔鐘意食..試都唔試..我成日話..新嘢來..比D機會佢..係都唔試..比D小朋友激C..
    [版主回覆08/18/2011 11:58:00]你啲都係咁呀? 俾佢哋激死!

    ReplyDelete
  4. 做鹹餅乾都好啊。 我都想試整!
    [版主回覆08/18/2011 11:58:00]就係諗住鹹餅乾無咁漏, 點知佢哋唔食.

    ReplyDelete
  5. 噢!地利 Oh!tria18 August 2011 at 04:54

    難服侍
    [版主回覆08/18/2011 11:57:00]就係囉! 嫌三嫌四.

    ReplyDelete
  6. 你用咩芝士?
    [版主回覆08/18/2011 11:57:00]普通parmesan.

    ReplyDelete
  7. 我諗你要用d無咩芝士味既芝士, 可能佢地會無咁抗拒....
    [版主回覆08/18/2011 12:02:00]我用嗰隻已經算好淡味架啦, 再淡我索性走芝士算嘞.  其實係大仔唔食芝士, 細佬都仲鐘意.  唔知點解大仔以前鐘意架, 突然間就唔鐘意, 就算一片片嗰啲卡夫芝士佢見到人哋食佢都要行開.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...