Thursday 25 August 2011

班蘭椰檳, 鹹牛肉包

好耐冇post麵包, 其實每個星期都會整包包, 但整嚟整去都係嗰幾款就懶得出.

幾個星期前整班蘭蛋糕用剩些少班蘭椰汁, 咁啱預備好中種要整椰檳, 唔好嘥, 加埋落去一齊搓.

因為只用了少量班蘭椰汁, 所以顏色和普通椰檳一樣, 但隠約有少少班蘭香.

上次班蘭椰絲蛋糕卷, 大佬好鐘意, 以為椰檳佢一定鐘意.  點知佢一拎起, 咬一啖, 就衝入廁所嘔. 

大佬由細到大都好敏感, 只要聞到或食到不對胃口的食物, 就會嘔.  有時朋友話小朋友唔可以俾佢咁挑食, 乜都要逼佢食啲.  但唔係我唔想逼佢, 係逼佢都冇用, 佢真係一食就會嘔.  細個腸胃唔舒服, 醫生話唔可以飲奶, 要飲豆奶.  佢飲一啖又係乜都嘔番晒出嚟, 最尾冇法要自己煮粥水佢飲.




新嘗試鹹牛肉粟米包.  我第一次食鹹牛肉, 但唔太鐘意, 覺得有陣味.  不過囝囝哋卻十分鐘意, 仲叫我下次要再整.  唔知係咪我買呢隻牌子鹹牛肉唔好呢?  你哋知唔知邊個牌子既好味呀?




5 comments:

  1. 有時d野真係冇得迫既 但照計你個包冇問題 只係唔岩胃口姐 比我多多都食得落
    [版主回覆08/28/2011 17:19:52]係呀,唔食我就由得佢,真係冇符架。

    ReplyDelete
  2. 我用洋蔥辟左D羶味。
    [版主回覆08/28/2011 17:20:16]我都想架,但囝囝唔食洋蔥呀。

    ReplyDelete
  3. 我都係從來唔逼我細女食野㗎,以前食多少少,或者唔啱食嘅野又係一食就會嘔,所以我一向都唔逼佢地食,嘔...係好辛苦㗎 !但係依加細女大左,自己食野又多左,呢個summer重大食到晚餐要食兩碗飯 ,我又要開始節制佢食野就真!
    [糖之家回覆08/28/2011 22:54:14]乜野芝士唔重要,最緊要係佢自己肯食呀!丁丁以前唔食南瓜,今個summer不知何解,不單食而且好喜歡,不過只係要我做豆豉南瓜蒸排骨!
    [版主回覆08/28/2011 17:21:55]原來丁丁都係咁架。我大仔今日有突破,自己話要買芝士,不過係laughing cow嗰隻三角芝士。

    ReplyDelete
  4. 鹹牛肉加啲洋蔥或者小孩唔鍾意洋蔥可以放青瓜,咁冇咁大味,我當然鍾意辣椒添,但係M&N唔可以食
    [版主回覆08/28/2011 17:22:51]我都想加洋蔥同辣椒呀,但囝囝哋唔食,青瓜都唔食架,唯有加粟米囉。

    ReplyDelete
  5. 鹹牛肉包好好味架...我都勁like呀~~小朋友係會揀食D, 大大下口味會改變, 慢慢會接受到多D唔同既口味架勒...唔洗太擔心既...最緊要吸收到均衡營養就無問題啦~~
    [版主回覆08/28/2011 17:24:02]可能我無加洋蔥嚟辟味啦,我覺得麻麻咋。希望佢哋大大吓就會乜都食啦。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...