Saturday 13 August 2011

囝囝學煮 - 孜然烤羊扒, 茄汁薯粒腸仔粒

上星期六大佬學完琴返家, 就一直嚷着要入廚房學煮.

原來琴行樓下超市有檔promotion賣煎鍋和煲, 邊講邊示範煮餸. 囝囝睇完後就突然對煮食好有興趣, 好inspired.

我整班蘭蛋糕卷時, 他搶着到幫我洗碗洗打蛋器, 然後幫我撒椰絲.

以為就此可以敷衍他, 但他不肯罷休, 把小櫈搬到廚房, 然後坐在那裏邊看圖書, 邊注意有沒任何他可以搶着做的事.

好吧, 就給他做一點容易的, 晚餐吃孜然羊扒, 要先把羊扒醃好, 讓他一匙匙的把調味倒在羊扒上.




其實全家人只有我喜歡吃羊, 只好再煮另一樣餸.  廚房剛好有薯仔, 用來炒腸仔粒吧.

囝囝又有機會發揮了 - 用餐刀切腸仔.




最後讓他把羊扒一件件的排在烤盆上, 入爐焗.  焗熟後, 他就負責搽蜜糖上面.  烤盆其實很熱, 真怕他會燙到手.




炒薯仔腸仔粒要用鑊炒, 當然就沒他的份了. 這菜很容易煮, 把薯仔用油炒熟, 加入腸仔, 茄汁, 鹽和水煮到汁幾乎收乾即可.  有茄汁又有腸仔, 兩個囝囝爭着吃哩.




囝囝對煮食的熱誠就維持了一個下晝, 食完晚飯後就忘得一乾二淨了. 也好啦, 他還細, 連餐刀都拿不穏. 不過, 等他大一點, 我一定會教他煮食的.

第一次整孜然羊扒, 原來孜然 = cumin.

這是我的做法:

羊扒 (lamb loin chop) 8 片, 2 tsp olive oil, 4 tbsp lime juice, 4 tsp cumin powder, salt 1 tsp, brandy 1 tsp, honey

羊扒加醃料醃至少一個下晝, 每面用220度grill三分鐘, 最後掃上蜜糖再每面多焗一分鐘.

焗完後羊扒會是全熟的, 要半熟的要縮短時間.  不過我買的是急凍羊扒, 我不敢吃半熟的, 所以烤至全熟, 有點韌, 但味道不錯.

我的調味是偏淡的, 因我比較鐘意食肉的原味.  如果鐘意濃味的, 可以多加調味.






7 comments:

  1. 哥哥遲下會盡得媽咪真傳!!! 如果佢大個仔之後,邊個做到佢女朋友仔,真係有口福呀!!!
    [版主回覆08/15/2011 13:45:00]咁家陣呢邊要揾個識煮嘢既女仔都好難, 梗係要教吓囝囝點煮啦, 旨意以後佢女朋友/老婆煮, 餓屎都似.

    ReplyDelete
  2. 你一個人點食得完D lamb chop? 我可以幫手啊!
    [版主回覆08/15/2011 13:46:00]梗係食唔晒啦, 我逼daddy同姐姐一人食一塊, 剩番我第二晚再食囉.

    ReplyDelete
  3. 哥哥可以幫你手煮飯喇~!!! 叻仔呀......教佢多d 喇....男仔識煮野食....加晒分呀!!!
    [版主回覆08/15/2011 13:47:00]係呀, 點都要識煮少少, 咁以後唔駛靠人嘛.

    ReplyDelete
  4. 博師奶Mrs.blog15 August 2011 at 12:07

    嘩﹗媽媽有好幫手了﹗
    [版主回覆08/15/2011 13:48:00]佢唔攪亂檔我都偷笑啦.

    ReplyDelete
  5. Pandos - 喺Krakow15 August 2011 at 21:54

    好乖呀!  應該keep住教佢!
    [版主回覆08/16/2011 09:17:00]會架, 佢都間唔中叫我教佢.

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria16 August 2011 at 05:07

    等他大一點, 我一定會教他煮食>唔使架 。好似我咁,冇人煮,又想食,迫住自己黎架啦。
    [版主回覆08/16/2011 09:17:00]咁又係, 但都要教少少基本功既.

    ReplyDelete
  7. 我嘅女女都好鍾意煮食,仔仔就只bake brownie and steam custard
    [版主回覆08/18/2011 12:00:00]以後訓練仔仔女朋友煮咪一樣.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...